Jag har knäppt kort på min penis. Okej att ladda upp och få en bekräftelse om det är en okej penis eller negativ penis. Om det är okej att ladda upp den. Vill jag gärna också ha svar vart jag kan ladda upp den någonstans.
En kvinna i nedgångna Sverige där sossar och feminister regerar så tillfredställs en normal kvinna med hjälp av mannens plånbok. Inget annat.
Du behöver inte oroa dig för din lilla kuk! Har du pengar så kan säkert någon ABF-kossa i Sverige skvätta lite med sina pattar för dig och ge dig en enkel avrunkning med sina gummihandskar på sig.
En lång kuk fyller ingen annan extra funktion än möjligen en visuell upphetsning för kvinnor som tänder på just det.
Det som spelar någon roll är hur grov den är. Har du en kuk som är lika smal som ett lillfinger spelar det inte någon roll om den så är 25cm lång.
Hur grov den är > Hur lång den är.
En fitta är inte så djup att du kan stöta in en 20+ kuk till botten utan att åstadkomma något annat än att det gör ont för tjejen.
Sist och slutligen, sluta noja. Kukstorleken är inte något du kan göra något åt i vilket fall som helst. Självsäkerhet i sängen smäller högre än vad du har mellan benen.
En kortare kuk kan ha skönare sex. Du kan stöta till botten så att pubisregionerna möts, mycket nerver där. Med kortare kuk kan du komma in helt och hållet, sedan lyfter du dig litet uppåt och klitoris får stimulans. När du är. bottenläge kan du cirkla runt eller dra uppåt. En stor kuk kommer inte in helt och hållet och stimulansen blir mindre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!