• 1
  • 2
2015-08-30, 07:35
Medlem
Med ordet ''normal'' så menar jag givetvis en kvinna som helt enkelt inte är överdriven trång eller liknade sådant.

Utan helt enkelt är normal...Ni fattar . . .(Hoppas jag)

Jag är som sagt 13 cm, och börjar känna av ångest mer och mer. Kommer jag verkligen kunna tillfredsställa en kvinna med min penis. Med vaginalsex, pratar jag om då. .

Jag vill ha svar om den möjligheten finns. Så ge inga tips på att jag kan slicka, ha analsex med henne eller sådant. Utan jag vill ha svar. Finns det en möjlighet att en kvinna skulle tycka att den var alldeles för liten. Skulle den inte kännas överhuvudtaget?

Vad säger ni kvinnor? . . . .

Bekymrad...
2015-08-30, 08:15
Medlem
Ja det är klart. Har du inte läst alla andra 42164 liknande trådar? tydligen ska runt 8 cm räcka har jag läst
2015-08-30, 08:41
Medlem
AlfaQhards avatar
Vadå, 13 cm slak eller erigerad?
2015-08-30, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard

om den hade varit 13 slak hade han förmodligen inte startat tråden ?
2015-08-30, 09:10
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzk3n
om den hade varit 13 slak hade han förmodligen inte startat tråden ?
Han kanske är en shower istället för en grower?
2015-08-30, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Han kanske är en shower istället för en grower?
Vad betyder eller vad innebär det? . . .
2015-08-30, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
Slak betyder att man inte har stånd antar jag?

Och det andra ordet, innebär när man har stånd?

Då är svaret, om jag har förstått det rätt. Jag har 13 cm nnär den är vid stånd.
2015-08-30, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needcounseling
Ja det är klart. Har du inte läst alla andra 42164 liknande trådar? tydligen ska runt 8 cm räcka har jag läst
Säkert? . . .

Känns som om att det är alldeles för litet med åtta cm. Gillar kvinnor verkligen det...?
2015-08-30, 09:16
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Vad betyder eller vad innebär det? . . .
Att man har förhållandevis stor kuk i slakt tillstånd som inte växer så mycket vid stånd. En grower är alltså motsatsen, det vill säga mindre kuk i slakt tillstånd men betydligt större i erigerat.
2015-08-30, 09:19
Medlem
Citat:
Säkert? . . .

Känns som om att det är alldeles för litet med åtta cm. Gillar kvinnor verkligen det...?

Ja det är säkert. Dock är de fel forum att fråga på egentligen, då alla på FB har minst 30 cm
2015-08-30, 10:07
Medlem
Citat:
Med ordet ''normal'' så menar jag givetvis en kvinna som helt enkelt inte är överdriven trång eller liknade sådant.

Jag är som sagt 13 cm, och börjar känna av ångest mer och mer. Kommer jag verkligen kunna tillfredsställa en kvinna med min penis. Med vaginalsex, pratar jag om då. .

Jag vill ha svar om den möjligheten finns. Så ge inga tips på att jag kan slicka, ha analsex med henne eller sådant. Utan jag vill ha svar. Finns det en möjlighet att en kvinna skulle tycka att den var alldeles för liten. Skulle den inte kännas överhuvudtaget?

Bekymrad...
Det enkla svaret är nej. Men det beror inte på din penis' storlek.

Din fråga indikerar att du har 0,0 erfarehet, och ett självförtroende som ligger under markytan.
När du väl får ner en tös i sänghalmen kommer du antingen frysa och inte prestera ett skit, och dina stolta 13cm uppenbarar sig som 2 förskrämda, som om de hade kunnat hade krupit in de också.

Andra alternativet är att begäret tar överhanden. Du har dålig koll på tjejers hotspots generellt och inte alls lyhörd för att upptäcka din tjejs. Du "smeker" hennes bröst så intensivt att hon kommer få blåmärken dagen efter.
Din definition av en het kyss är att liggandes över henne pressa ner allt vad tunga du har i hennes mun och sedan gå på som du vispar äggvita. Hon får nästan slå sig fri för att slutligen få luft och svälja undan 1 dl av din saliv.
Du ränner in ett långfinger i en kruttorr fitta och går på som en slagborr i tron om att nu blir hon så kåt att det kommer hänga fuktdroppar i taket hos grannen under.
Nu har det blivit dags för samlag, för nu är hon så fuktig i blicken att tårarna rinner ut längs tinningarna. Febrilt petar du runt med både kuk och fingrar i hopp om att finna en välkomnande öppning, men efter 30 sec stående på knä och en armbåge och för mycket beröring av din ståndare, blir anspänningen för stor. Du glaserar hennes yttre hudflikar med din mjölke och skamsna vågor av misslyckande sköljer genom din kropp.

Kontentan - det gäller att göra jobbet rätt. Kuken är bara ett verktyg.
2015-08-30, 10:19
Medlem
Citat:

Bekymrad...

Det går alldeles utmärkt. Jag har haft gruppsex med flera kvinnor och män, där måtten var allt från 11 cm och uppåt. Kvinnorna var helnöjda även med mindre format. Den fyller sin funktion och du får träna på att göra motparten upphetsad även med annat.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in