Citat:
Ursprungligen postat av
Dukater
Med ordet ''normal'' så menar jag givetvis en kvinna som helt enkelt inte är överdriven trång eller liknade sådant.
Utan helt enkelt är normal...Ni fattar . . .(Hoppas jag)
Jag är som sagt 13 cm, och börjar känna av ångest mer och mer. Kommer jag verkligen kunna tillfredsställa en kvinna med min penis. Med vaginalsex, pratar jag om då. .
Jag vill ha svar om den möjligheten finns. Så ge inga tips på att jag kan slicka, ha analsex med henne eller sådant. Utan jag vill ha svar. Finns det en möjlighet att en kvinna skulle tycka att den var alldeles för liten. Skulle den inte kännas överhuvudtaget?
Vad säger ni kvinnor? . . . .
Bekymrad...
Det enkla svaret är nej. Men det beror inte på din penis' storlek.
Din fråga indikerar att du har 0,0 erfarehet, och ett självförtroende som ligger under markytan.
När du väl får ner en tös i sänghalmen kommer du antingen frysa och inte prestera ett skit, och dina stolta 13cm uppenbarar sig som 2 förskrämda, som om de hade kunnat hade krupit in de också.
Andra alternativet är att begäret tar överhanden. Du har dålig koll på tjejers hotspots generellt och inte alls lyhörd för att upptäcka din tjejs. Du "smeker" hennes bröst så intensivt att hon kommer få blåmärken dagen efter.
Din definition av en het kyss är att liggandes över henne pressa ner allt vad tunga du har i hennes mun och sedan gå på som du vispar äggvita. Hon får nästan slå sig fri för att slutligen få luft och svälja undan 1 dl av din saliv.
Du ränner in ett långfinger i en kruttorr fitta och går på som en slagborr i tron om att nu blir hon så kåt att det kommer hänga fuktdroppar i taket hos grannen under.
Nu har det blivit dags för samlag, för nu är hon så fuktig i blicken att tårarna rinner ut längs tinningarna. Febrilt petar du runt med både kuk och fingrar i hopp om att finna en välkomnande öppning, men efter 30 sec stående på knä och en armbåge och för mycket beröring av din ståndare, blir anspänningen för stor. Du glaserar hennes yttre hudflikar med din mjölke och skamsna vågor av misslyckande sköljer genom din kropp.
Kontentan - det gäller att göra jobbet rätt. Kuken är bara ett verktyg.