2015-08-29, 18:20
Medlem
Tafkafs avatar
Kära vänner

Jag kan upplysningsvis berätta att det faktiskt har funnits riktiga kvinnor på AM som varit där i syfte att träffa män. Jag har nämligen knullat 5 olika kvinnor från AM under de 4 sista åren. De första två var kortvariga de senare räckte längre. Idag har jag kontakt (läs knullar) med två av dom.
Den ena är singel, förare i lokaltrafiken och vill bara ha sex ibland. Vi fungerar bra tillsammans, hon är avspänd och okomplicerad (och gillar munsprut).
Den andra är gift, har två döttrar i tonåren (har inte träffat), jobbar som gymnasielärare. Hon är mera "high maintainence" snygg, sexig och komplicerad. Men vi har bra sex och hon har stora tuttar och gillar när det gör ont. Hennes man sedan 20 år är TV-knarkande sportfåne med erektionsstörning så hon var till sist tvungen att fixa litet tilläggssex.
Det tråkiga är att hon är teknisk idiot (hon medger det själv) så hon använde sin jobbmail på AM (ja det är hemskt). Nu har hon fått utpressningsbrev från någon som påstår sig vara "The Impact Team" (hackarna) och kräver 250 US Dollar för att inte offentliggöra hennes uppgifter. Detta är ju uppenbarligen spam men inte så trevligt ändå. Som väl var lade hon inte upp några bilder och använde aldrig chatten.
Många här har moraliserat över "otroheten" men livet är inte alltid så enkelt. Min fru sedan 15 år är också gift med TVn. Hon tillbringar i princip all sin lediga tid med korkade dokusåpor. Jag tröttnade helt enkelt på att tigga om uppmärksamhet och vände mig till annat håll.
Varför skiljer vi oss inte då? Vi har båda barn och vill helst inte utsätta dom för skilsmässa.

Har någon annan träffat en partner på AM? Hur gick det till? Har någon fått utpressnings brev?
Berätta om era erfarenheter. Ställ gärna frågor till mig.
Senast redigerad av Tafkaf 2015-08-29 kl. 18:39.
Citera
2015-08-29, 19:15
Medlem
Hur kan ni ha träffats, om hon aldrig använde chatten?
Citera
2015-08-29, 19:25
Medlem
Jag tänker inte moraliserar, men vilket utpressningsbrev pratar du om?
Citera
2015-08-29, 19:50
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Hur kan ni ha träffats, om hon aldrig använde chatten?
Sorry att jag var litet oklar. På AM så finns både en mess funktion och en traditionell chat. Men allt kostar för män (kvinnor är gratis). Så vi utbytte bara några mess och gick sedan över till att e-mail.
Citera
2015-08-29, 19:56
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Jag tänker inte moraliserar, men vilket utpressningsbrev pratar du om?

Tjejen had ju gått och använt sitt jobbmail där man såg hennes namn. Den fanns med i en fil med mailadresser som någon lagt ut på nätet. Sedan hade någon skickat mail, antagligen till alla som stod med namn och krävt 250$ dollar för att inte publicera personuppgifter, bilder, chat osv. Nu hade hon ju inga bilder och ingen chat. Detta utpressnings mail var bara spam. Fast tjejen tyckte att det var obehagligt givetvis.
Citera
2015-08-29, 23:37
Medlem
Scarabeos avatar
Har aldrig varit medlem där, men angående utpressningen: har du helt missat vad som stått i media? AM har blivit hackade, folk i USA/Kanada har tagit livet av sig för deras uppgifter avslöjats av hackarna osv. Så att det är spam vettefan
Citera
2015-08-29, 23:40
Medlem
Vd är AM för nåt hehe
Citera
2015-08-29, 23:46
Medlem
Men jisses det som framkommit var att det fanns knappast några kvinnor registrerade där. Det var ju till 99% bara män.
Citera
2015-08-30, 01:04
Medlem
Nej
Citera
2015-09-01, 10:01
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Har aldrig varit medlem där, men angående utpressningen: har du helt missat vad som stått i media? AM har blivit hackade, folk i USA/Kanada har tagit livet av sig för deras uppgifter avslöjats av hackarna osv. Så att det är spam vettefan

Vad jag menade med spam var att någon har tagit alla email adresser i dumpen och skickat mail till dom. Det var ju inte så att tjejen i fråga var utvald utan hon fanns bara på listan.

Citat:
Ursprungligen postat av OLDDEAR
Men jisses det som framkommit var att det fanns knappast några kvinnor registrerade där. Det var ju till 99% bara män.

Några kvinnor fanns det ju uppenbarligen
Visst är många profiler fake men nog är det mer än 1% kvinnor, fast det kan ju variera från land till land kanske.
Senast redigerad av Tafkaf 2015-09-01 kl. 10:04.
Citera
2016-01-24, 13:32
Medlem
Tafkafs avatar
Jag bumpar min tråd här.

Är det verkligen ingen här på FB som har knullat någon från Ashley Madison? Jag har svårt att tro att jag bara har haft toktur och råkat pricka dom enda fem riktiga profilerna.
Citera
2016-01-24, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
Jag bumpar min tråd här.

Är det verkligen ingen här på FB som har knullat någon från Ashley Madison? Jag har svårt att tro att jag bara har haft toktur och råkat pricka dom enda fem riktiga profilerna.

Finns gratisappar där man kan åstadkomma knull också så ser inte poängen med att betala. Men har haft tjejer från tinder, badoo och även bodycontact. På BC hade jag dessutom en hel del tjejer som skrev till mig också. Inget problem om man har bra bilder att visa direkt. Vill man köra utan bilder i profilen är det betydligt svårare dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in