• 2
  • 3
2020-07-06, 15:54
Medlem
Fan vilken jobbig gräspollen säsong detta är, vanliga fall brukar det vara jobbigt 1-2 veckor, nu är vi inne på typ den 5:e veckan av höga pollenhalter.
Citera
2020-07-06, 16:02
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Fan vilken jobbig gräspollen säsong detta är, vanliga fall brukar det vara jobbigt 1-2 veckor, nu är vi inne på typ den 5:e veckan av höga pollenhalter.

Håller med om att det är ett jobbigt år. Går runt som i någon slags dimma med rinnande ögon, nyser, snorar och sätter coronaskräck i alla i min omgivning.
Citera
2024-02-17, 15:01
Medlem
Känns som pollen 2024 redan har gjort entré?
Citera
2024-03-30, 13:55
Medlem
Tratten52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Känns som pollen 2024 redan har gjort entré?

Yes, jag känner av pollen som fan, jag blir helt sänkt av skiten. Man kan knappt gå utanför dörren.
Citera
2024-07-11, 20:41
Medlem
Sjukt jävla gräspollen år i år.. Trött man blir. Vanliga fall är det typ 10 juni - 5 juli eller något liknande. År har det varit högt från 25:e maj och är fortsatt högt, det sagt har det inte varit dom extremt höga pollen halterna det kan vara vissa i år. Men lider hellre mycket i 2 veckor än rätt så mycket i 7 veckor..
Citera
2025-06-21, 15:02
Medlem
Kände av väldiga problem direkt när jag vaknade idag. Näsan rinner och halsen känns extra slemmig. Bor i Skåne. När jag kollar så är gräs högt och ja det brukar jag ha problem med. Då har jag ändå inte varit ute eller ens öppnat fönstret. Tog ett piller för allergi innan jag la mig och tog ett till idag. Är ju sugen på att köra mc idag då det är fint väder 23 grader, men det ska bli 25 grader, men lite blåsigt. Söp ju inte huvudet av mig som många andra i går. Får väl fylla på med nässprej och ögondroppar med, det brukar göra det något bättre. Djävla allergi!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in