Citat:
Ursprungligen postat av
Clayton80
Man "kortar" inte citat och låtsas sedan som att det fortfarande är ett verkligt citat, vilket är precis vad du gjorde. Det "citat" som du skrev motsvarande heller inte betydelsen i den mening som du låtsades citera.
Jo, det gjorde det. Du antog, eller fann det högst troligt, att hon umgåtts med negrer tidigare och även träffat rasister. Mest troligt är dock att du inte vet någonting om det, så nog tycker jag att du kan kosta på att svara på frågan som ställdes till dig med anledning av detta istället för att gny om att du är felciterad och försöka smita undan.
Jag håller med dig om att det i någon mån kan vara begripligt att hon till en början inte förstod att hon blivit utsatt för brott. Mängder av alkohol och cannabis hade naturligtvis försatt henne i ett tillstånd där hon inte i någon rättslig mening kan räknas som tillräknelig, särskilt inte i egenskap som brottsoffer, och vi "rasister" (inte du, men jag och andra) bör naturligtvis inte döma henne för den sakens skull. Snarare borde hon få en eloge att hon inte tog tillfället i akt att klä sig i offerkoftan, utan stod på sig tills dess hon insåg att hon hade fel. Det klagas ju i vissa sammanhang över tjejer som falskeligen anklagar män för våldtäkt. Kvinnan i det här fallet är ju deras uppenbara motsats. Hoppas, i den händelse hon är svensk eller europé, i fortsättningen håller sig till sina fränder.