2015-08-24, 16:33
Medlem
Haha, händelsen ska ha fångats på mobiltelefon.... VEM FAN FILMAR NÄR NÅGON BLIR ANTASTAD/VÅLDTAGEN?????? Den som ska bli straffad om något är idiotjäveln som håller i telefonen!!

För övrigt kan säkert vem som helst med iq över en fiskmås (ej vänstern såklart) räkna ut att det var någon sorts guldklimp som vi fraktat hit. Det enda som växer i takt med ökad invandring är skulder och våldtäkter.
Senast redigerad av Animale 2015-08-24 kl. 16:36.
Citera
2015-08-24, 16:36
Medlem
WalterNeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Animale
Haha, händelsen ska ha fångats på mobiltelefon.... VEM FAN FILMAR NÄR NÅGON BLIR ANTASTAD/VÅLDTAGEN?????? Den som ska bli straffad om något är idiotjäveln som håller i telefonen!!

Om du lugnar ner dig några hekto och tänker efter lite innan du använder hjärnan. Det kan finnas ett antal olika anledningar, den främsta antagligen för att dom själva inte vill råka illa ut. Det troligaste är att det är en annan tjej som har filmat, och i rädsla för att inte själv bli angripen/nedslagen/våldtagen valt att filma samtidigt som någon annan kallar på polis. Som jag sa vetter parken mot ett stort studentboende, det troligaste är att någon har filmat från sin lägenhet eller balkong.
Citera
2015-08-24, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
Om du lugnar ner dig några hekto och tänker efter lite innan du använder hjärnan. Det kan finnas ett antal olika anledningar, den främsta antagligen för att dom själva inte vill råka illa ut. Det troligaste är att det är en annan tjej som har filmat, och i rädsla för att inte själv bli angripen/nedslagen/våldtagen valt att filma samtidigt som någon annan kallar på polis. Som jag sa vetter parken mot ett stort studentboende, det troligaste är att någon har filmat från sin lägenhet eller balkong.

Om alla tänkte som du skulle ingen ingripa. Ser hellre en värld full av ogenomtänkta beslut där omvärlden faktiskt bryr sig om annat än sitt eget skinn än en värld där folk filmar hemskheter istället för att försöka avstyra det.
Senast redigerad av Animale 2015-08-24 kl. 16:41.
Citera
2015-08-24, 16:40
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:

Det är ju svårt att säga när man inte riktigt vet vad som hänt. Som det låter kan det ju ha funnits flera vittnen och det är möjligt att folk tillkallade polis i ett tidigt skede och sen avvaktade men hade för avsikt att ingripa ifall det skulle eskalera.

Det är såklart helt beroende på vilken karaktär övergreppen hade. Om en man lägger sig ner bredvid en medvetslös kvinna och för handen genom hennes hår så skulle jag nog invänta polisen snarare än att ingripa, skulle han däremot börja klä av henne eller utföra rent sexuella handlingar/röra vid henne på ett uppenbart sexuellt vis så är det nog däremot dags att ingripa.

Eller ja, det är möjligt att det skulle vara aktuellt att agera på något vis så fort man inser att det inte är en ömsesidig relation, men det behöver kanske inte vara moraliskt förkastligt att inte göra det i alla lägen.
Citera
2015-08-24, 16:41
Medlem
WalterNeffs avatar
Citat:
Om alla tänkte som du skulle ingen ingripa, ser hellre en värd full av ogenomtänkta beslut där omvärlden faktiskt bryr sig om annat än sitt eget skinn.

Du vet överhuvudtaget ingenting om omständigheterna, så du kanske skulle sluta uttala dig innan du vet lite mer. Det enda vi vet är att något har hänt, och att någon har filmat detta. Mer vet vi inte just nu.
Citera
2015-08-24, 16:42
Avstängd
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuckelijuckmuck
Typiskt n*ger eller mörk blatte-beteende. Kryllar av dem på Värnhem också - ja, i hela Malmö, även mitt i centrum nuförtiden. Detta kanske har hänt i Rörsjöparken, som torde vara det närmaste "grönområde" nära Värnhem. Lite komiskt att den parken även gränsar till just Malmös polisstation.......

Inte så trevlig park, brukar bl.a. sitta två n*grer där och röka hasch mitt på ljusan dagen.

Man tänker omedelbart på den ökända händelsen i sheraton garaget i Sthlm där en n*ger våldtog en döende kvinna, helt sjukt.
Citera
2015-08-24, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
Du vet överhuvudtaget ingenting om omständigheterna, så du kanske skulle sluta uttala dig innan du vet lite mer. Det enda vi vet är att något har hänt, och att någon har filmat detta. Mer vet vi inte just nu.
Haha som om du vet mer.. Hur det än gick till så tycker jag att den ryggradslösa varelsen oavsett om det är en kvinna eller man borde skämmas ögonen ur sig.
Citera
2015-08-24, 16:51
Medlem
WalterNeffs avatar
Citat:
Haha som om du vet mer.. Hur det än gick till så tycker jag att den ryggradslösa varelsen oavsett om det är en kvinna eller man borde skämmas ögonen ur sig.

Nej, jag vet ingenting mer än det förutom det som redan har framkommit i tråden.

För övrigt tycker jag ju iofs att gärningsmannen kanske skulle behöva skämmas lite mer än presumtiva vittnen, men du kanske tycker det är värre med ögonvittnen som inte ingriper än våldtäktsmän?
Citera
2015-08-24, 17:00
Medlem
I det området ligger tre större studentboenden - Rönnen, Internationella Rönnen och Celsiusgården - med stora grönområden emellan. Troligast är att båda är studenter. Möjligen internationella sådana då hela Internationella Rönnen och halva Celsiusgården är vikta åt denna grupp. På IR är det dessutom hålligång från tidig kväll till tidig morgon varje helg under terminstid då de inte verkar ha annat att göra än att supa.

https://www.mkbfastighet.se/student/vara-studenthus/

https://mah.se/english/Education/Hou...-types/Ronnen/

http://www.mah.se/Vill-studera/bosta...Celsiusgarden/

https://mah.se/celsius
Citera
2015-08-24, 17:02
Medlem
Låter som mannen som våldtog en berusad/drogad kvinna i ett parkeringshus i Sthlm tills hon dog av en överdos.. Han fortsatte dock våldta henne...

Men det verkar vara vissa människors direkta tanke att: "okej, hon är medvetslös och jag har juh frågat henne om hon vill ha sex, men jag har juh inte fått ett nej så det måste vara ett ja.."

Okej nu gav jag bara gärningsmannen en komplimang.. Fanskapet tänkte nog inte ens utan gjorde bara vad han var genetiskt programmerad till att göra.

Hoppas offret inte ådrar sig svårare men för livet.
Citera
2015-08-24, 18:19
Medlem
vi vet inte tillräckligt mycket
Citera
2015-08-24, 18:36
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Är väl ganska ovanligt att invandrarkvinnor ligger redlöst berusade utomhus... Troligtvis en svensk alkiskvinna som blivit "uppvaktad" av kåt neger/arab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in