2015-08-24, 15:38
Medlem
Hon kanske var den berömda mamman som de skall knulla upp och ner i tid och otid.
Citera
2015-08-24, 15:45
Medlem
crillecrilles avatar
Detta skedde precis vid en plats där en granat sprängdes för några veckor sedan. Jag trodde polisen hade span ute på dessa platser.
Citera
2015-08-24, 15:45
Medlem
WalterNeffs avatar
I parken bakom studentboendet Rönnen?
Citera
2015-08-24, 15:48
Medlem
albylens avatar
Vad hon har gjort eller inte gjort förut,spelar ingen roll.En utslagen ger man sig inte på.
Citera
2015-08-24, 15:49
Medlem
Kosmos.s avatar
Är det inte bättre att alla kvinnor i Malmö sätter på sig heltäckande slöja så slipper männen bli så kåta?
Citera
2015-08-24, 15:53
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
I parken bakom studentboendet Rönnen?

Är lite gräsmattor på några meter i bredd. Park låter lite överdrivet.
Citera
2015-08-24, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Direktdemokraterna
Frågan är bara........... varför? Alltså... varför? Förbluffande.

Vad fan är det med folk? Här om dagen var det någon som sprungit in på en gammal tants tomt när hon stod och krattade och försökte förgripa sig på henne.

Vad fasiken är planen här?

Inte fan skulle brottsutövaren kunna komma någon vart med ett rasistkort i ett sådant här fall. Ren skitsnack från din sida.

Jag har faktiskt en gång sagt ifrån när jag såg en neger stå och vara aggressiv och våldsam mot en vit tjej. Frågade enkelt om det var något fel och att han kan låta henne vara ifred och sluta trakassera henne.

Som svar fick jag den arga vita tjejen mot mig som skrek "HAN ÄR MIN POJKVÄN JÄVLA RASISTJÄVEL" och hon jagade iväg mig.

Sedan dess kommer jag aldrig att lägga mig i när jag ser en neger göra något mot en tjej. Eftersom i min hjärna så blir första tanken inte att det är ett par utan en aggressiv neger som fått spel och att jag inte kan förstå hur någon vill vara ihop med en svart man. Så nu struntar jag i hur aggressivt det är, tänker inte ta skit för att jag genuint bryr mig.
Citera
2015-08-24, 15:59
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
"agerandet kan jämställas med våldtäkt"

Vad betyder egentligen det? Antar att det inte rör sig om penetrering av typen kuk i fitta, men borde väl vara mer än lätta smekningar typ.

Jävligt obehaglig grej och förövaren kan ju inte vara riktigt frisk. Lite skrämmande att kvinnan verkar ha legat helt utslagen klockan 10 på morgonen på en gräsmattta och den enda som agerar är en snubbe som förgriper sig på henne sexuellt.
Ja fy fan va helt utslagen innan bolaget öppnar. Tio spänn på att snubben drogat tjejen med ryppnol eller liknande.
Citera
2015-08-24, 16:26
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Ja fy fan va helt utslagen innan bolaget öppnar. Tio spänn på att snubben drogat tjejen med ryppnol eller liknande.

Söndag så systembolaget hade inte öppet alls.
Men det är väl mer sannolikt att kvinnan var påverkad sedan kvällen innan, alternativt missbruksproblematik.
Klart det hände att man vinglade hem från efterfesten vid tiotiden en söndagsmorgon i augusti när man var i 25-årsåldern. Hände nog att man fortfarande packad lade sig i en park och chillade vid sådana tillfällen med. Nu verkar ju dock kvinnan varit mer än bara lite packad, dock verkar ju förgriparen ha dykt upp först efter hon legat där ett tag så är väl inte jättetroligt att han drogat henne.
Citera
2015-08-24, 16:26
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Låter som både BO och GM är sunkiga alkisar, oavsett hudfärg.
Citera
2015-08-24, 16:27
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Hon kan lika gärna ha tagit droger på egen hand på kvällen eller natten. Sen kanske inte orkade ta sig hela vägen hem och var tvungen att vila ett tag. Inte alls omöjligt.
Citera
2015-08-24, 16:28
Medlem
Bladderblads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Det här låter som ett klassiskt svennebrott. Det är ju nästan en nationalsport bland vissa svenskar att fulfingra medvetslösa kvinnor.

Nej, han är mycket årig.
Dagens skämt. Det finns inga särpräglade svennebrott längre, möjligen med undantag för rattfylleri, men de flesta muslimer/invandrare jag har känt har druckit alkohol. En del av dem struntade i religionen och en del drog en magisk ramsa över spriten, lite ironiskt men uppenbarligen rädd för sin gud i smyg.

Det här var väl knappast det värsta som har hänt på länge - den stora frågan är dock omständigheterna. Den som filmade gjorde väl det för att få en smygfilm att runka till, de som inte "ingrep" brydde sig väl inte - det var ju bara en korkad svennehora etc.

Här finns inga hjältar, precis som det inte kommer att finnas någon hjälte när det är din tur att bli omringad av gäng blattar.

Andra frågan: Vem däckar på fyllan i MALMÖ klockan 10 på en morgon?!

För övrigt så är Sveriges idiotiska begreppsinflation äckligt irriterande. "Handlingen kan jämföras med våldtäkt". Antingen så är det vålds-samlag, vad som normala människor kallar för våldtäkt, eller så är det något annat. Dumma jävla juridiker, mediafittor och genusnollor samt alla vi andra som bara låter saker spåra ut på det här viset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in