Flashback bygger pepparkakshus!
2015-08-24, 02:52
Medlem
Aha, så nu ska denna GM vara arrangör för ett gille som BO och en annan varit arrangör för i 10 år. Där slutar vår debatt, då du är full av skit. Han var inte bjuden och kom dit som sen snyltgäst.
Citera
2015-08-24, 02:54
Medlem
Och nej, min kännedom är fortfarande inte relevant i tråden då den startades men en mening om att få fram så mycket som möjligt om GM. Eller.....Vem är pajasen?
Citera
2015-08-24, 03:00
Medlem
Du är pajasen.

Snyltgäst? Jaha, va det därför som hans fru, kolleger och vänner deltog på festen?
Dom va bjudna men inte han, så han blev sur och gick dit och snylta

Källor va det ja
Citera
2015-08-24, 03:04
Medlem
Som info kan nämnas att ingen skalle spräcks då det handlar om en blödning i hjärnan. Jag låtsas inte om Hardon666 som uppenbart är en rejäl fubbick (idiot på svenska). Tror jag kommer nå mina mål oavsett.
Citera
2015-08-24, 03:10
Medlem
Den misstänkte gärningsmannen verkar ha en son i tonåren (känslig tid i livet) så vi kanske ska chilla lite med att kalla pappan namn och onödig information om hans privatliv. *bara en tanke*
Citera
2015-08-24, 03:14
Medlem
Ännu en gång. Vem var BO och vem är GM? Ni verkar känna dem men merparten av FB gör det inte, så för tydligheten och i FB-anda så ut med språket.
Citera
2015-08-24, 03:14
Medlem
BO blev nyss farfar, men det kanske inte räknas? GM visste väl hans position i livet när han anföll BO? Är det så en seriös familjefar agerar? Men visst, aldrig barnens fel men kanske på sin plats att ungen får reda på vad farsan ställt till med.
Citera
2015-08-24, 03:17
Medlem
Snickelisnack, alla namn står ju rakt ut...
Citera
2015-08-24, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rattvrickaren
BO blev nyss farfar, men det kanske inte räknas? GM visste väl hans position i livet när han anföll BO? Är det så en seriös familjefar agerar? Men visst, aldrig barnens fel men kanske på sin plats att ungen får reda på vad farsan ställt till med.
Grabben vet säkert vad som hänt redan och får veta inom sin tid precis hur det hände utan vår hjälp. Det är inte pojkens fel vad hans pappa gjorde och att han ska få lida mer bara för att BO nyligen blev farfar är inte heller rättvist. Självklart ska allt som hände på festen komma fram i tråden men hänsyn tycker jag vi kan visa i det här fallet genom att inte dra till med onödiga namn på GM (men jag förstår din ilska också). Det är upp till en domstol att döma, inte oss. Sen kan vi ha synpunkter på domen i efterhand såklart.
Citera
2015-08-24, 03:28
Medlem
Kräftskiva, brännvin, fulla och testosteronstinna svennar brukar sluta illa
Citera
2015-08-24, 03:31
Medlem
Jo, det är sant. Ber om ursäkt. Går mellan hat och sån förtvivlan här så jag kan smälla av.
Citera
2015-08-24, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bahusia55
Kräftskiva, brännvin, fulla och testosteronstinna svennar brukar sluta illa

Faktiskt svårt att tro att det inte är den här typen av rubriker varje helg.

Enligt teorin som är ute i tidningarna där BO ska precis ha avstyrt ett bråk, vad handlade det om? Lär väl haft någon koppling till GM iom dennes reaktion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in