Flashback bygger pepparkakshus!
2015-08-24, 02:29
Medlem
Rattvrickaren//

Om du inte känner GM, hur i helvete kan u då veta hans vikt på 105 kg??
Det står inte på Ratsit eller text-tv.
Nä, jag är övertygad du känner både GM och BO!
Citera
2015-08-24, 02:30
Medlem
Vill vara klar med att det är ryktesvägen jag hört att han suttit inne så det kan vara skitsnack.
Han är en gammal rugbyspelare som spelat för Pingvin RC i Trelleborg. Numera ungdomsledare vilket bådar gott för den rugbyklubben.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rattvrickaren
Hans Facebook försvann fortare än en avlöning och hans fru J*essicas med.
*=E
Ja, hans fru försöker väl skydda familjen så gott det går nu. Han sitter väl gripen och lär knappast ha så mycket med den biten att göra.

Det kan man knappast klandra henne för.
Citera
Medlem
HardOn. Är detta viktigt i tråden anser du?
Citera
2015-08-24, 02:33
Medlem
Ok. Som du säger Rattvrickaren så finns det många vittnen bilen de 60 festdeltagarna. Och därmed fler än en (din) version. Jag har hört, från 6-7 olika håll, en HELT ANNAN version!

Detta är ingen oprovocerad misshandel. Så det kan du lägga ner.

BO har, enl flera vittnen, själv provocerat fram det hela. Gång på gång har han varit på GM under festen, full, odräglig och provocerande. GM höll sig först lugn. GM skall också varit rätt nykter under kvällen, till skillnad från BO.
Men efter att GM blivit attackerad minst två ggr av BO utdelade BO första slaget!
GM svarade med ett slag tillbaka. GM är betydligt större och starkare än BO och slaget blev därefter, typ.
BO föll handlöst och har uppenbart smällt huvudet i betonggolvet och spräckt skallen!
Varför GM sen drog kan man undra. Panik av synen av en livlös man man precis slagit ner? Antagligen.

Så Rattvrickaren; du kan ju revidera det hela från ett "svin till mördare" till nåt annat.
Och dessutom tagga ner rätt rejält.
Citera
2015-08-24, 02:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardOn666
Ok. Som du säger Rattvrickaren så finns det många vittnen bilen de 60 festdeltagarna. Och därmed fler än en (din) version. Jag har hört, från 6-7 olika håll, en HELT ANNAN version!

Detta är ingen oprovocerad misshandel. Så det kan du lägga ner.

BO har, enl flera vittnen, själv provocerat fram det hela. Gång på gång har han varit på GM under festen, full, odräglig och provocerande. GM höll sig först lugn. GM skall också varit rätt nykter under kvällen, till skillnad från BO.
Men efter att GM blivit attackerad minst två ggr av BO utdelade BO första slaget!
GM svarade med ett slag tillbaka. GM är betydligt större och starkare än BO och slaget blev därefter, typ.
BO föll handlöst och har uppenbart smällt huvudet i betonggolvet och spräckt skallen!
Varför GM sen drog kan man undra. Panik av synen av en livlös man man precis slagit ner? Antagligen.

Så Rattvrickaren; du kan ju revidera det hela från ett "svin till mördare" till nåt annat.
Och dessutom tagga ner rätt rejält.
Fast TS version är ju den stämmer med vad vittnen från festen uppgett till tidningarna - din gör inte det.

Och givet att du tycks ha andrahandsuppgifter så är du väl knappast skickad att bedöma vilken version som är sann...

Citat:
Den 56-årige mannen ska enligt uppgifter till Aftonbladet ha försökt avstyra bråket då en annan festdeltagare plötsligt tog sats och gick till attack. Mannen ska ha slagit 56-åringen med ett knytnävsslag i huvudet.
– Han var helt oförberedd och föll handlöst mot marken och slutade andas.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21298116.ab
Citera
2015-08-24, 02:39
Medlem
Hardon666, fattade det att du är svinets polare.
Nu är det så att sheriffen har ju ett antal vittnen och rubriceringen lär ju komma imorgon.
Tagga ner säger du? Fuck heller.
BO var inte full och odräglig, han var värd för festen där J*sper kom dit objuden och som vanligt kåt på boxning, men din polare är en känd bråkstake som även snackat med en annan på festen där han sagt, "vill du hamna på sjukhus"?
Vi kanske sitter sidan om varandra på rättegången...
Är bara ute efter vilken typ av tårta han vill ha när han blir frigiven...För vi är ett gäng som ska uppvakta och gratulera då....
Citera
2015-08-24, 02:40
Medlem
Så politiskt korrekta AB eller deras lokaltidning TA är ett rättesnöre att förlita sig till?
Eller är vittnen på plats det?
Citera
2015-08-24, 02:44
Medlem
Hardon666, vittnen på plats är att förlita sig på. Där mina källor kommer ifrån. Rakt av.
Och J*sper sover nog smått oroligt inatt. Han var inte inblandad förrän han valde att smälla på Gunnar. Du vet det, och alla som var där vet det. Och nu jag med.
Citera
2015-08-24, 02:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardOn666
Så politiskt korrekta AB eller deras lokaltidning TA är ett rättesnöre att förlita sig till?
Eller är vittnen på plats det?
Vittnena på plats har ju uppenbarligen gett dig en version - och TS har fått en annan, en som får stöd av den som talat med Aftonbladet.

Det verkar alltså finnas lite olika uppfattningar - som jag gissar stammar lite från vem man var bäst kompis med (som vittne).

På facebook pekas också "fyllskallen" (inte mitt ordval) ut på olika platser som drivande i den del som dödade BO ...

Varför inte låta polisen utreda saken och se var det hamnar?
Citera
2015-08-24, 02:46
Medlem
Amen Ratten, din pajas;
När jag frågade om du kände BO var det inte relevant i tråden enl DIG, men nu är Jag plötslig polare med GM och Då är det relevant!?
Jodå så att...

Jesper var enl uppgift en av arrangörerna för gillet, så det där med oinbjuden hittar du också på.

Och för att förtydliga en gång för alla - jag känner varken GM eller BO!

Däremot vet jag att både GM och Bohlin-bröderna har allt annat än trevligt rykte i Tbg.
Citera
2015-08-24, 02:50
Medlem
Hardon666 Och by the way....Inget betonggolv där för det var utomhus där det är asfalt...Så kolla dina källor igen. Verkar rätt fabricerade för passa dina dagdrömmar. J*sper har skitt och trött i det en gång för mycket nu...Ren skånska.......betyder att han är rejält kalkad!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in