2015-08-24, 01:40
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rattvrickaren
Gunnar stoppade ett annat bråk innan. Så var Gunnars sätt, bättre att snacka än boxas. Detta irriterade denna rätt kända bråkstake och han hade sökt gruff innan på festen. Nu blev detta ett läge för fight och denna idiot kommer, eller som det står...Han tar ca 10 meter sats och springer fram och laddar den värsta smäll han kan få fram rakt i huvudet på Gunnar. Gunnar som stod vänd mot andra hållet tog mot slaget helt utan vara beredd så kraften blev ju oerhörd. Gunnar hade aldrig en chans utan var medvetslös innan han landade på marken. Rullgardin ner direkt.

Ja, det var ju riktigt vidrigt gjort. På din beskrivning låter det som om det ändå kan sluta med att det rubriceras som grovt vållande till annans död, men mord eller dråp är förstås inte uteslutet om attacken skedde med sådan kraft och så hänsynslöst.
Citera
2015-08-24, 01:45
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ja, det var ju riktigt vidrigt gjort. På din beskrivning låter det som om det ändå kan sluta med att det rubriceras som grovt vållande till annans död, men mord eller dråp är förstås inte uteslutet om attacken skedde med sådan kraft och så hänsynslöst.
Mord är nog uteslutet och dråp är svårt att se också - troligen hamnar det på vållande, tyvärr.

Vilket innebär att det landar på under sex år.
Citera
2015-08-24, 01:53
Medlem
Var du på plats på festen Rattvrickaren, eller försöker du bara skapa en bild för oss andra för att du är anhörig alt. god vän med BO eller, som det tydligt låter, både och??

Jag hoppas du var på plats, för enl din "rapport" av det hela är GM redan dömd av dig och du vill genom detta att omvärlden ska tro på din story....
Citera
2015-08-24, 02:02
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Mord är nog uteslutet och dråp är svårt att se också - troligen hamnar det på vållande, tyvärr.

Vilket innebär att det landar på under sex år.

Ja, troligen. Syftet var väl antagligen inte att ha död på brottsoffret.
Citera
2015-08-24, 02:02
Medlem
Vem var Gunnar? Lite person info och kanske en bild vore trevligt.
Citera
2015-08-24, 02:08
Medlem
Var inte på plats, men en lång rad vittnen var. Försöker inte måla upp någon bild. Min andemening är att få fram så mycket som möjligt om GM men än har jag gått fett bet på det här.
Skapade en profil med det i enda tanken. Inte ute efter att förnöja nån i Sveg eller nåt annat. Vill bara veta max om svinet som gjort detta mot Gunnar.
Citera
2015-08-24, 02:12
Medlem
Citat:
Var inte på plats, men en lång rad vittnen var. Försöker inte måla upp någon bild. Min andemening är att få fram så mycket som möjligt om GM men än har jag gått fett bet på det här.
Skapade en profil med det i enda tanken. Inte ute efter att förnöja nån i Sveg eller nåt annat. Vill bara veta max om svinet som gjort detta mot Gunnar.
Borde inte vara svårt att få reda på saker med tanke på hur många företag han tydligen är aktiv i.
Citera
2015-08-24, 02:14
Medlem
Han lär ha suttit inne förr. Men för vad?
Sånt här vill jag ha hjälp med.
Jag är totalt lekman på sånt här med datorer så vore oändligt tacksam för er hjälp.
Senast redigerad av Rattvrickaren 2015-08-24 kl. 02:16.
Citera
2015-08-24, 02:16
Medlem
Citat:
Han lär ha suttit inne förr. Men för vad?
Sånt här vill jag ha hjälp med.
Kolla Lexbase: https://www.lexbase.se/
Citera
2015-08-24, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gowild
Kolla Lexbase: https://www.lexbase.se/

Han finns inte med där.
Citera
2015-08-24, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Han finns inte med där.
Såg det, men uppdateras inte deras databas ofta? Man försvinner väl heller inte därifrån när man väl kommit in där?
Citera
2015-08-24, 02:27
Medlem
Hans Facebook försvann fortare än en avlöning och hans fru J*essicas med.
*=E
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in