2015-09-11, 18:22
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtySolutions
Alhamid är stavningen enligt häktningsframställan. Varken svenskt P-nr eller känd adress.

http://i62.tinypic.com/2aah747.jpg

Lite underligt, rutan "Tolk behövs" är inte ikryssad ?
Citera
2015-09-11, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Kan du läsa, eller? Vad jag menar är att BO bör ha träffat MGM redan på Harrys, det framgår av stämningsansökan. Så, även om MGM skulle bo på asylboendet så har det inte gått till på så sätt att han rusade ut ur sitt asylboende när han såg en kvinna vinglades hem, attackerade henne från busken, våldtog henne och messade sina asylkompisar därefter.

Det finns inte mycket info i stämningsansökan och jag tagit del av det som finns. Därav mitt inlägg. Dina tankar är säkert mer nyanserade än mina men var så god och berätta vad du får ut ur stämningsansökan.

Ok jag får backa där. Jag läste fel. Trodde du skrev att det föreföll osannolikt att han bodde på asylboendet.

Jag får ut att han är nyanländ till sverige eftersom han behöver tolk samt att han är en grottmänniska som förbrukat samhällets förtroende för att få vistas bland folk. Inlåsning och livslång forskning på hans hjärna är vad jag förespråkar.
Citera
2015-09-11, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youarestupidasfuck
Ok jag får backa där. Jag läste fel. Trodde du skrev att det föreföll osannolikt att han bodde på asylboendet.

Jag får ut att han är nyanländ till sverige eftersom han behöver tolk samt att han är en grottmänniska som förbrukat samhällets förtroende för att få vistas bland folk. Inlåsning och livslång forskning på hans hjärna är vad jag förespråkar.

Nähä tydligen så behövde han inte tolk. Kunde svurit på att jag såg de innan men tydligen behöver min hjärna sömn.
Förefaller väl dock endå troligt att han är nyanländ då han saknar adress och personnr.

Nu ger jag mig för idag. ZzzZzz
Citera
2015-09-11, 19:32
Medlem
cacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Lite underligt, rutan "Tolk behövs" är inte ikryssad ?
Han kanske kan uttrycka sig någorlunda på engelska?
Citera
2015-09-11, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Han kanske kan uttrycka sig någorlunda på engelska?

Tror att rätten endå vill att de ska va tolk med. Svenska domstolsförhandlingar borde rimligtvis skötas på svenska om möjligt.
Citera
2015-09-11, 20:03
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Det är inte en somalier, av namnet att döma. Dessutom verkar han enligt häktningsframställan varit på syltan ''Harrys" och ofredat BO redan där. MGM har alltså varit på "Harrys" och redan där raggat på BO på ett så ofint sätt att det utgör sexuellt ofredande. Det är förstås fortfarande möjligt att MGM bor på asylboendet men det förefaller osannolikt att MGM skulle ha varit helt obekant för BO när han våldtog henne på hemvägen.
Vart i häktningsframställan står det att det är samma BO i sexuellt ofredande- samt det grova våldtäktsmålet? Du kanske har lust att delge oss andra det?
Citera
2015-09-11, 20:28
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Kan du läsa, eller? Vad jag menar är att BO bör ha träffat MGM redan på Harrys, det framgår av stämningsansökan. Så, även om MGM skulle bo på asylboendet så har det inte gått till på så sätt att han rusade ut ur sitt asylboende när han såg en kvinna vinglades hem, attackerade henne från busken, våldtog henne och messade sina asylkompisar därefter.

Det finns inte mycket info i stämningsansökan och jag tagit del av det som finns. Därav mitt inlägg. Dina tankar är säkert mer nyanserade än mina men var så god och berätta vad du får ut ur stämningsansökan.

Okej men som vi övriga vetat hela tiden och som det kommer visa sig i slutet av utredningen att svartingen bjudit polarna med. Vågar du sätta några pengar eller?
Citera
2015-09-11, 20:33
Medlem
Kakksakkers avatar
http://www.friatider.se/31-rig-invan...en-i-str-ngn-s

Självklart var det en "flykting" precis som redan antagits.

BTW hur gick det med kramismarschen i Strängnäs, blev den av eller blir det en ny nu med lakansfolk?
Citera
2015-09-11, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Vart i häktningsframställan står det att det är samma BO i sexuellt ofredande- samt det grova våldtäktsmålet? Du kanske har lust att delge oss andra det?
Det finns ingen information om det, nantale är inte kapabel att förstå det h*n läser.
Citera
2015-09-11, 20:39
Medlem
Citat:

Under rubriken ''Häktningsgrunderna". Tror du att en häktningsframställan avseende en GM innehåller uppgifter om en annan GM? Typ "du är häktad för våldtäkt men du är också häktad för att en annan (icke namngiven person) ofredade BO på krogen". Nyktra till lite.
Citera
2015-09-11, 20:40
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Det finns ingen information om det, nantale är inte kapabel att förstå det h*n läser.
Nej, tyvärr är h*n ju inte kapabel till det.
Citera
2015-09-11, 20:53
Medlem
Citat:
Ja, det låter mer än lovligt svamligt. Nåja, än är ju tyvärr inte den siste stollen född.
Nej, din morsa verkar ju lyckats avla fram åtminstone en.

Givetvis spekulerar jag en aning, men det har inte presenterats något alls i media, vilket de kanske sparar på, som skulle få det att handla om en GROV våldtäkt, därav min spekulation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in