Citat:
Ursprungligen postat av
Youarestupidasfuck
Jag läste om masstopsningen i umeå då den skedde och då fanns det en artikel där dom tog upp att dom flesta topsningar var frivilliga. Hagamannen var en av dom som inte ville låta sig topsas frivilligt vilket gjorde att misstankarna mot honom stärktes.
Att lagen har ändrats sedan dess läste jag när jag läste om masstopsningen i linköping.
Vill du läsa det med egna ögon så får du leta själv då jag inte bryr mig om att berika ditt liv med kunskap.
Vad är din poäng,för du har väl en poäng? Du sitter inte bara och försöker få mig att verka okunnig pga att jag sårat dina känslor?

Du borde lära dig vad hänvisning till källor betyder. "Jag har läst en artikel jag inte kan länka till" väger lika tungt som kattskit.
Jag skulle aldrig be en lågbegåvad person son du om att berika mitt liv med kunskap, för det är du givetvis oförmögen att ens komma i närhet till att kunna.
Min poäng är bara att ifrågasätta dina bergsäkra uttalanaden när det kommer till viktiga frågor som dessa. Du uttalar dig som att du faktiskt vet fakta, när det bara blir mer och mer uppenbart att du hittar på dessa "fakta" bara för att ge sken av att du faktisk kan någonting.
Nej då, du har inte sårat mina känslor, det är du tyvärr inte begåvad nog att göra. Hur mycket du än önskar att du kunde det alltså.