2015-08-26, 22:24
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youarestupidasfuck
Det vet jag inte. Kan inte minnas att jag påstått det heller. Jag förstår inte öht vad detta har att göra med det vi diskuterar?
Alltså har du inga källor?

Icke förvånad att du slänger ur dig "fakta" utan den minsta sanningshalt.
Citera
2015-08-26, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
(mina fetningar)
Vad har du för källor för dessa bergsäkra uttalanden? Har du lust att dela med dig av dom?

Jag läste om masstopsningen i umeå då den skedde och då fanns det en artikel där dom tog upp att dom flesta topsningar var frivilliga. Hagamannen var en av dom som inte ville låta sig topsas frivilligt vilket gjorde att misstankarna mot honom stärktes.
Att lagen har ändrats sedan dess läste jag när jag läste om masstopsningen i linköping.
Vill du läsa det med egna ögon så får du leta själv då jag inte bryr mig om att berika ditt liv med kunskap.

Vad är din poäng,för du har väl en poäng? Du sitter inte bara och försöker få mig att verka okunnig pga att jag sårat dina känslor?
Citera
2015-08-26, 22:28
Medlem
Citat:
Alltså har du inga källor?

Icke förvånad att du slänger ur dig "fakta" utan den minsta sanningshalt.

Läs om läs rätt. Jag citerade inte dig utan dreamtwister. Jag har aldrig påstått någonting om signalements vara eller icke vara i detta fallet som (knappt) avhandlas i denna tråden. Hur är det med dig,börjar du bli trött?
Citera
2015-08-26, 22:57
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Jag läste om masstopsningen i umeå då den skedde och då fanns det en artikel där dom tog upp att dom flesta topsningar var frivilliga. Hagamannen var en av dom som inte ville låta sig topsas frivilligt vilket gjorde att misstankarna mot honom stärktes.
Att lagen har ändrats sedan dess läste jag när jag läste om masstopsningen i linköping.
Vill du läsa det med egna ögon så får du leta själv då jag inte bryr mig om att berika ditt liv med kunskap.

Vad är din poäng,för du har väl en poäng? Du sitter inte bara och försöker få mig att verka okunnig pga att jag sårat dina känslor?
Du borde lära dig vad hänvisning till källor betyder. "Jag har läst en artikel jag inte kan länka till" väger lika tungt som kattskit.

Jag skulle aldrig be en lågbegåvad person son du om att berika mitt liv med kunskap, för det är du givetvis oförmögen att ens komma i närhet till att kunna.

Min poäng är bara att ifrågasätta dina bergsäkra uttalanaden när det kommer till viktiga frågor som dessa. Du uttalar dig som att du faktiskt vet fakta, när det bara blir mer och mer uppenbart att du hittar på dessa "fakta" bara för att ge sken av att du faktisk kan någonting.

Nej då, du har inte sårat mina känslor, det är du tyvärr inte begåvad nog att göra. Hur mycket du än önskar att du kunde det alltså.
Senast redigerad av CrilleKex 2015-08-26 kl. 23:02.
Citera
2015-08-26, 23:01
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Läs om läs rätt. Jag citerade inte dig utan dreamtwister. Jag har aldrig påstått någonting om signalements vara eller icke vara i detta fallet som (knappt) avhandlas i denna tråden. Hur är det med dig,börjar du bli trött?
Givetvis citerade jag ditt senaste inlägg enkom för att du inte besvarade den enkla fråga jag ställde dig i ilägget före det du besvarade.

Kul att du måste avsluta varje inlägg med ett försök till syrlighet. Tyvärr biter det inte.
Citera
2015-08-26, 23:06
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flikkan1891
"Tåget" ska tydligen gå imorgon ändå (från kommunhuset till asylboendet), det står på facebook.

Har du mer info om klockslag, eller kanske rent av en länk?
Citera
2015-08-26, 23:07
Medlem
Citat:
Du borde lära dig vad hänvisning till källor betyder. "Jag har läst en artikel jag inte kan länka till" väger lika tungt som kattskit.

Jag skulle aldrig be en lågbegåvad person son du om att berika mitt liv med kunskap, för det är du givetvis oförmögen att ens komma i närhet till att kunna.

Min poäng är bara att ifrågasätta dina bergsäkra uttalanaden när det kommer till viktiga frågor som dessa. Du uttalar dig som att du faktiskt vet fakta, när det bara blir mer och mer uppenbart att du hittar på dessa "fakta" bara för att ge sken av att du faktisk kan någonting.

Nej då, du har inte sårat mina känslor, det är du tyvärr inte begåvad nog att göra. Hur mycket du än önskar att du kunde det alltså.

Bevisa mig fel då. Vad hindrar dig?

Du är lika kränkt som islamister blir av muhammed-teckningar.
Citera
2015-08-26, 23:22
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arngrip
De organiserar sig mot våldet
Tosterön ska kärleksbombas och folk ska visa sitt motstånd mot våldet

Ett underbart vackert och fint kramkalas. Mmmm, det hjälper verkligen.
Citera
2015-08-26, 23:39
Medlem
PissingContests avatar
Citat:

Var det CrilleKex's påstående som ifrågasattes?
Det är lite svårare att googla en icke-händelse, dvs att lagen inte har ändrats, så det får nog ändå bli du som kommer med en källa..
Citera
2015-08-26, 23:43
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:

Ojojojdå. Du är alltså så pass korkad som du ger sken av att vara.

Det är den som kommer med bergsäkra uttalanden som bör kunna hänvisa till en källa, och inte tvärtom. Lärde dom inte ut det när du gick på SFI?
Citera
2015-08-26, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PissingContest
Var det CrilleKex's påstående som ifrågasattes?
Det är lite svårare att googla en icke-händelse, dvs att lagen inte har ändrats, så det får nog ändå bli du som kommer med en källa..

http://johanpehrson.blogspot.se/2010...sning.html?m=1

Men det går att googla på sånt som har hänt.
Det har nog chrillemuslim redan kommit fram till men låtit bli att meddela det för sånna som han sållar mer än gärna bort verklighet som inte passar in.
Citera
2015-08-27, 00:01
Medlem
Citat:
Ojojojdå. Du är alltså så pass korkad som du ger sken av att vara.

Det är den som kommer med bergsäkra uttalanden som bör kunna hänvisa till en källa, och inte tvärtom. Lärde dom inte ut det när du gick på SFI?

Men sluta va kränkt nu och håll dig till ämnet. Vi fattar,du har tappat din snuttefilt, kom över det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in