Citat:
Ursprungligen postat av
URBANARTS89
Har livvakterna från SÄPO uttalat sig? Känns som att det är rätt värdelöst att anspela på deras vittnesmål förrän de själva säger något.
Känns snarare mer värdelöst att tro att de inte skulle gått in och sagt något om det är så att Ekeroth hade gjort fel, de hade nog snarare tagit honom från platsen då. Istället för att gå in och bråka så brukar personskydd transportera bort sina klienter från bråket att så inte skett är bevis nog.
De andra vittnena säger att Ekeroth inte gjort ett skit i stort sett, det är snarare en trådsanning hos er extremvänster om att Ekeroth gjort en massa skit medans de som var på plats säger att han inte gjort något. Precis som jag motbevisat redan, dessa lögner om att Ekeroth gjort en massa skit när han blivit attackerad attackerade av extremister på krogen som liknar er vänsterextremister här i tråden till sättet.
Problemet är ni vänsterextremister, ni hatar denna snubbe och vill därför genast tro att han gjort något när det uppenbarligen är denna skitrestaurang som startat skit.
Jag tror mer på SÄPOs personskydd än vad jag tror på dig som vänsterextremist, speciellt en Malmöbo likt dig själv som inte kan i stort något om tattarkrogarna i Stockholm, krogvärlden i just Stockholm är befolkad av mycket slödder, ägare, arbetare och gäster är till största del samhällets slödder ofta rika men fortfarande slödder att måla dessa grisar med läppstift gör knappast de till annat än de vänstergriser som de de facto är, det är förvånande att han ens går ut i denna skitstad, men han trodde väl att en snabbmatskedja som TGI inte var som de andra tattarkrogarna, men tji fick han, de var samma skrot och korn.
Tji fick han tji fick du.