2015-08-23, 07:53
Medlem
Tänker mest på överfallsvåldtäkt. Har det någonsin hänt i Sverige? Kan inte kommer på ett enda exempel. Jag vill inte spekulera i rasistiska orsaker men kan det vara så att våldtäktmän inte tycker svarta kvinnor är lika attraktiva som vita?
Citera
2015-08-23, 08:03
Medlem
Andelen svarta kvinnor (hälften så många som svarta män) i sverige torde vara tämligen liten. Så en våldtäktsman som väljer offer slumpvis borde rimligen sällan våldta svarta.

Har du satistik på ditt påstående om våldtäktsoffrens hudfärg?
Citera
2015-08-23, 08:04
Bannlyst
Så här ser statistiken ut i USA:

http://themadjewess.net/wp-content/u...ew-600x733.png
Citera
2015-08-23, 09:53
Medlem
internetpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Andelen svarta kvinnor (hälften så många som svarta män) i sverige torde vara tämligen liten. Så en våldtäktsman som väljer offer slumpvis borde rimligen sällan våldta svarta.

Har du satistik på ditt påstående om våldtäktsoffrens hudfärg?
Fast TS påstår ju ingenting, så varför ska han visa statistik?
Citera
2015-08-23, 10:38
Medlem
Nej, det är princip endast vita eller svenska kvinnor som faller offer för våldtäkt i vårt land.
Citera
2015-08-23, 13:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Tänker mest på överfallsvåldtäkt. Har det någonsin hänt i Sverige? Kan inte kommer på ett enda exempel. Jag vill inte spekulera i rasistiska orsaker men kan det vara så att våldtäktmän inte tycker svarta kvinnor är lika attraktiva som vita?
Var brukar man skriva ut hudfärg på brottsoffret vid våldtäkt?

Jag aldrig någonsin sett det i vare sig media, domar, FUP eller annat...
Citera
2015-08-23, 17:07
Medlem
khattuggares avatar
Självklart. Vilken dum jävla fråga. Men i så fall rör det sig troligen om relationsvåldtäkter.

På tal om ämnet, ett av Örebromannens (Eliassons) offer var väl svart? Har för mig att de sa det på program, eller om jag läste det på nätet. Få ta reda på hur det låg till med den saken.

Sedan känner jag personligen till två st mulatt-tjejer som blivit våldtagna men fortfarande är de ju då inte svarta utan bruna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in