2015-08-23, 09:46
Medlem
colibris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hagamannen är naturligtvis en fruktansvärd våldtäktsman (som har avtjänat sitt straff enligt den straffskala vi har i Sverige).

Men i samma klass har vi ju ett flertal andra personer. Nu senast IKEA-negern som dödshögg 2 pers inne på IKEAs köksavdelning. Ska han också misshandlas tycker ni? Eller negern Ephrem Tadele Yohannes som dödsvåldtog stackars Elin Krantz och förvandlade hennes kropp till oigenkännlighet innan han murade in henne bakom några stenar i Göteborg. Ska han också misshandlas tycker ni?

JA!!!
Citera
2015-08-23, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
De drägg som gett sig på honom är såklart inte ett dugg bättre än honom inombords. Även fast jag inte vill ha Niklas Lindgren i min nära omgivning för fem öre, så får jag ändå så rutten känsla av händelsen. Människor är fan inte bättre än en apflock.

Förstår du inte att de bara försökte hjälpa honom genom att banka in i hans skalle att man inte ska våldta, dödshota och misshandla?
Citera
2015-08-23, 09:47
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colibri
JA!!!

I ett sånt jävla land vill varken du eller jag bo i, det är jag rätt säker på.
Citera
2015-08-23, 09:48
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Förstår du inte att de bara försökte hjälpa honom genom att banka in i hans skalle att man inte ska våldta, dödshota och misshandla?

De är nog riktiga rövhål själva. Vem gör sådär annars? Finns säkert en del vett som behöver bankas in i deras skallar också.
Citera
2015-08-23, 09:49
Medlem
Jag måste säga att när jag läser de inlägg i tråden där folk på minsta vis tar Hagamannen i försvar eller vad dom svamlar om så känner jag verkligen obehag och bokstavligt talat illamående.
Jag menar anarki eller ej, såna som Hagamannen är inte människor. Det är bara nån äcklig farsot utan minsta värde som krälat upp ur något avlopp och borde återföras dit. Och när samhället inte klarar en så enkel uppgift tycker jag att det är tur att det finns hjältar som ordnar den saken.

LEVE GOLFARNA!!!
Citera
2015-08-23, 09:51
Medlem
colibris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Killen på Cypern, tre års ungdomsvård! i min värld hade han suttit tills han var gråhårig.
http://www.bt.se/boras/malins-mordar...akt-pa-cypern/
Nu lär han sitta ett tag, om inte Svenska blödhjörtesmyndigheterna gnäller hem honom, fyy fan *spottar*
Småtjyvar, och svenssonmördare kan återanpassas, men det finns en stor del som inte går återanpassa och det vet rätttsystemet, men släpper ändå ut dem på gatorna bland folk, FOLK, det är du och jag det!
Skrev i någon tråd om jämförelsen Mattias Flink, mörare av sju kontra Niklas Lindgren.
Flink kommer troligen inte att göra en fluga förnär i resten av sitt liv, han tog sju liv och skadade en...

Hagamannen har en störnig sexuellt som gör att han går igång på att plåga kvinnor...
Den störningen finns kvar, och det är därför hans bedömmninig blev "hög" för återfall i brottslighet.

När bedömmningen "hög" finns så borde han aldrig släppas ut bland folk!

I min värld är det inte så konstigt att folk tar lagen i egna händer. Staten bevisar ju gång på gång att dom inte klarar av jobbet..

Citat:
I ett sånt jävla land vill varken du eller jag bo i, det är jag rätt säker på.

Med det rättssystem vi redan har och är på väg mot så kommer vi snart att leva i ett sånt land.
Citera
Medlem
Citat:
De är nog riktiga rövhål själva. Vem gör sådär annars? Finns säkert en del vett som behöver bankas in i deras skallar också.

Öga för öga tand för tand..

Norrlänningarna har iallafall stake!
Citera
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra2013
Jag anser att sexbrottslingar måste börja ta ett eget ansvar - och det handlar inte om anarki
Jag kallar det för sunt förnuft eller överlevnadsförmåga

Om jag nuförtiden ska ut på en joggingrunda i spåret då tar jag med mig en kniv (golfklubba är svårt att ha i handen när man springer men kan visserligen vara avskräckande) - jag gör en riskbedömning vad som kan hända och jag tror inte att jag behöver hjälm på huvudet

Ska jag åka moppe hem efter jobbet och jag tror att det är jag som blir sist efter stängning - då kan ett spray vara bra att ha i fickan (rikta sprayningen mot GM ögon och om moppen startar vid första så hinner du iväg)
Glöm nå sprayer och skit, lär dig slåss.. tar en månad eller så och uppdatering ett par gånger om år.
Lärt mina tjejer slåss, manlig angripare = pung, stuphuvud, ögon och då menas det att klösa ögonen bokstavligt talat.
Spray och skit kan du glömma, kniv funkar men bara om du hugger på direkten, aldrig visa du har den utan bara hugg mot strupe, ögon, pung.
Prova mot en 100kg man.. han spriger ner dig även med riktig tårgas i ögonen... en kniv i pungen så ligger han stilla, jävligt stilla.
Senast redigerad av Onanikrem 2015-08-23 kl. 09:54.
Citera
2015-08-23, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Är det här första steget mot anarki som de har i blattelanden med stening av brottslingar? Låt lynchmobbarna stanna i såna länder. Inte här i en rättstat. Den starkes rätt kan slå så fel.
Det hat som nu riktas mot NL är ju helt sinnessjukt....och ger en bild av det tragiska tillståndet i riket.
När NL blivit hatad/hotad/misshandlad tillräckligt länge så borde han ta adv. Tomas Olsson till hjälp för att fixa ut ett digert skadestånd från den svenska pajas-staten.
NL borde dömts till vård - och därigenom bl.a. Skyddats från lynchmobbens sinnesförvirring.
Citera
2015-08-23, 09:54
Medlem
Fekaliuss avatar
Trots att det är en av Sveriges värsta överfallsvåldtäktsmän på decennier så kommer polisen ta hans skydd på allvar pga den publicitet som attacken fått. Man brydde sig nog inte innan utan tänkte att "lite skit får aset tåla" men trodde antagligen att risken inte skulle vara så stor. I och med den här händelsen så lär polisen få tänka om. Det vore oerhört dålig publicitet för polisen om Lindgren mördas efter en sådan här händelse. De kan helt enkelt inte ta risken.

Det minsta polisen lär göra nu är att ha en patrull i närheten första tiden han är tillbaka från sjukhuset samt förse honom med överfallslarm som går direkt till polisen.
Citera
2015-08-23, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Usch. Jag gillar ett rättssäkert samhälle där man döms i domstol, avtjänar sitt straff och sen anses fri.

Ja, det låter ju vackert och allt det där så länge rättsapparaten delar ut de straff som samhället anser att de förtjänar. Vilket den uppenbarligen inte har gjort i det här fallet. Förtroendet från resten av samhället är att anses förbrukat för det här svinet. Att han tillåts flytta tillbaka är över huvud taget är så helt jävla vansinnigt att en 5-åring inser det. Sätt upp en straffkoloni och deportera fanskapet dit eller se åtminstone till att placera honom i ett samhälle där han är välkommen. Och här kan du ju fråga dig hur många byar eller städer som skulle vilja ha en sådan här man omkring sina döttrar, trots att han avtjänat sitt "straff".

Personligen hoppas jag att vi får se mer av den här typen incidenter där människor själva tar lagen i egna händer framöver. För ett rättssystem oförmöget att skipa en rättvisa folk är nöjda med äger ingen som helst jävla legitimitet.
Citera
2015-08-23, 09:55
Medlem
Rubriceras som "Grov misshandel" tydligen. På vippen att dem skulle slagit ihjäl fanskapet med andra ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in