Citat:
Ursprungligen postat av
Kleopatra2013
Jag anser att sexbrottslingar måste börja ta ett eget ansvar - och det handlar inte om anarki
Jag kallar det för sunt förnuft eller överlevnadsförmåga
Om jag nuförtiden ska ut på en joggingrunda i spåret då tar jag med mig en kniv (golfklubba är svårt att ha i handen när man springer men kan visserligen vara avskräckande) - jag gör en riskbedömning vad som kan hända och jag tror inte att jag behöver hjälm på huvudet
Ska jag åka moppe hem efter jobbet och jag tror att det är jag som blir sist efter stängning - då kan ett spray vara bra att ha i fickan (rikta sprayningen mot GM ögon och om moppen startar vid första så hinner du iväg)
Glöm nå sprayer och skit, lär dig slåss.. tar en månad eller så och uppdatering ett par gånger om år.
Lärt mina tjejer slåss, manlig angripare = pung, stuphuvud, ögon och då menas det att klösa ögonen bokstavligt talat.
Spray och skit kan du glömma, kniv funkar men bara om du hugger på direkten, aldrig visa du har den utan bara hugg mot strupe, ögon, pung.
Prova mot en 100kg man.. han spriger ner dig även med riktig tårgas i ögonen... en kniv i pungen så ligger han stilla, jävligt stilla.