Citat:
Ursprungligen postat av
karusellstorm
Visste inte var jag skulle posta tråden, mod får flytta på den om den ligger fel.
Jag gjorde en abort i december förra året och sen dess har jag ätit p-piller, blev trots det gravid igen i början på juni. Upptäckte det i augusti och gjorde abort i v.9. Jag har alltid haft sjukt fasta, runda och fina tuttar. Det har liksom varit dem jag varit stolt över på min kropp (har sjukt dålig självkänsla i övrigt men tuttarna har jag aldrig tyckt illa om). Efter den här andra aborten har mina tuttar krympt och "förlorat innehåll". De är a-kupa och har alltid varit. De hänger ju inte så att jag fixar penn-tricket och pekar väl rakt fram men jag kan fan inte sluta må dåligt över att de inte är perfekta.
Det känns sjukt ytligt av mig men jag gråter över det här, nu känns hela kroppen på mig ful och värdelös.
Det är en vecka & 3 dagar sedan aborten gjordes nu. Finns det en chans att de återhämtar sig något med tiden eller är det kört?
Någon före/efter bild? Svårt att avgöra nåt utifrån enbart din åsikt.
Men å andra sidan, du får nog acceptera att gravitationen påverkar oavsett.
Citat:
Ursprungligen postat av
karusellstorm
Skippa gärna kommentarer om slampighet, jag vet att jag knullar som en kanin & är fixerad.
Är din inkorg redan full?