2015-08-22, 15:00
Medlem
Visste inte var jag skulle posta tråden, mod får flytta på den om den ligger fel.

Jag gjorde en abort i december förra året och sen dess har jag ätit p-piller, blev trots det gravid igen i början på juni. Upptäckte det i augusti och gjorde abort i v.9. Jag har alltid haft sjukt fasta, runda och fina tuttar. Det har liksom varit dem jag varit stolt över på min kropp (har sjukt dålig självkänsla i övrigt men tuttarna har jag aldrig tyckt illa om). Efter den här andra aborten har mina tuttar krympt och "förlorat innehåll". De är a-kupa och har alltid varit. De hänger ju inte så att jag fixar penn-tricket och pekar väl rakt fram men jag kan fan inte sluta må dåligt över att de inte är perfekta.

Det känns sjukt ytligt av mig men jag gråter över det här, nu känns hela kroppen på mig ful och värdelös.

Det är en vecka & 3 dagar sedan aborten gjordes nu. Finns det en chans att de återhämtar sig något med tiden eller är det kört?

Skippa gärna kommentarer om slampighet, jag vet att jag knullar som en kanin & är fixerad.
2015-08-22, 15:03
Medlem
internetpolisens avatar
Sluta använd abort som preventivmedel istället för att gnälla över hängpattar.
2015-08-22, 15:07
Medlem
Lägg upp bild, annars känns denna tråd rätt meningslös.
2015-08-22, 15:08
Medlem
xcb567s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karusellstorm
Visste inte var jag skulle posta tråden, mod får flytta på den om den ligger fel.

Jag gjorde en abort i december förra året och sen dess har jag ätit p-piller, blev trots det gravid igen i början på juni. Upptäckte det i augusti och gjorde abort i v.9. Jag har alltid haft sjukt fasta, runda och fina tuttar. Det har liksom varit dem jag varit stolt över på min kropp (har sjukt dålig självkänsla i övrigt men tuttarna har jag aldrig tyckt illa om). Efter den här andra aborten har mina tuttar krympt och "förlorat innehåll". De är a-kupa och har alltid varit. De hänger ju inte så att jag fixar penn-tricket och pekar väl rakt fram men jag kan fan inte sluta må dåligt över att de inte är perfekta.

Det känns sjukt ytligt av mig men jag gråter över det här, nu känns hela kroppen på mig ful och värdelös.

Det är en vecka & 3 dagar sedan aborten gjordes nu. Finns det en chans att de återhämtar sig något med tiden eller är det kört?

Någon före/efter bild? Svårt att avgöra nåt utifrån enbart din åsikt.
Men å andra sidan, du får nog acceptera att gravitationen påverkar oavsett.
Citat:
Skippa gärna kommentarer om slampighet, jag vet att jag knullar som en kanin & är fixerad.
Är din inkorg redan full?
2015-08-22, 15:14
Avslutad
Vissa blir känslomässiga vrak efter en abort, vila i ett par veckor. Viktförändringar/ ålder är faktorer som påverkar vävnaden, det du beskriver som "förlorat innehåll" och kan hända alla.
2015-08-22, 15:15
Avslutad
Det är Guds sätt att straffa dig för att du har mördat två oskyldiga barn.
2015-08-22, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Det är Guds sätt att straffa dig för att du har mördat två oskyldiga barn.

Med den logiken mördar jag miljontals barn när jag tar en runda.

Finns väl inget du kan göra åt det, learn to live with it
2015-08-22, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcb567
Någon före/efter bild? Svårt att avgöra nåt utifrån enbart din åsikt.
Men å andra sidan, du får nog acceptera att gravitationen påverkar oavsett.
Är din inkorg redan full?

Hur gör man för att lägga upp bilder?

Nej, den är tom.
2015-08-22, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av internetpolisen
Sluta använd abort som preventivmedel istället för att gnälla över hängpattar.

Insåg ju det första gången lite & därför började jag käka piller men de funkade ju inte. Nu har jag p-stav. Tänker du som man på att skydda dig?
2015-08-22, 15:49
Medlem
internetpolisens avatar
Citat:
Insåg ju det första gången lite & därför började jag käka piller men de funkade ju inte. Nu har jag p-stav. Tänker du som man på att skydda dig?
Jag ser iaf till att någon av oss är skyddade. Annars riskerar man ju att hamna i denna situation.
2015-08-22, 15:55
Medlem
Såhär såg de ut innan:

http://forumbilder.se/EC8N5/img-3108

Och nu:

http://forumbilder.se/EC8N5/img-3269

Vet att det inte är skitstor skillnad men de känns så jävla mjuka och "punkterade".
2015-08-22, 16:01
Medlem
Citat:
Såhär såg de ut innan:

http://forumbilder.se/EC8N5/img-3108

Och nu:

http://forumbilder.se/EC8N5/img-3269

Vet att det inte är skitstor skillnad men de känns så jävla mjuka och "punkterade".

Men hjärtat! Dina bröst är jättefina! Och dom kommer inte att hänga på många år än, även om det känns så nu, ät lite mer och lägg på dig ett par tre fyra kilo så fyller du upp dem igen och de kommer kännas spänstiga !
Puss å kram/ Y
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in