2015-08-22, 16:03
Medlem
Det.. var väl inget?
Kära nån, Googla på lite bilder på hur de kunde se ut!
2015-08-22, 16:10
Medlem
internetpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karusellstorm
Såhär såg de ut innan:

http://forumbilder.se/EC8N5/img-3108

Och nu:

http://forumbilder.se/EC8N5/img-3269

Vet att det inte är skitstor skillnad men de känns så jävla mjuka och "punkterade".
Va fan det där är ju inget att gnälla över. Jag trodde du hade värsta hängpattarna men de har du ju inte.
2015-08-22, 16:31
Medlem
dom ser ju exakt likadant ut enligt mig?? bara att din före bild är tagen framifrån.
2015-08-22, 16:34
Avslutad
Det finns 2 noterbara aspekter i detta fallet.

Tittar man närmare på dina överarmar så kan det vältränade ögat fastslå att där finns ärr från självförvållade skärsår, med tanke på vinklarna och antalet.

Du har alltid varit en osäker person, alltid varit den som är lite utanför, eller hur? Du började skära dig själv. Dina bröst var det enda du gillade hos dig själv och nu när du även tycker att dom är fula så tycks du ha förlorat din identitet...

Förövrigt noterade jag att du är underviktig, inte helt omöjligt ett anorexia fall.
Dina bröst känns förmodligen slappare på grund av att de inte innehåller tillräckligt med fett.'

Alltså, ät mer = fylligare bröst.

Har jag fått något om bakfoten så ber jag ödmjukast om ursäkt.

-357
Senast redigerad av 357.Magnum 2015-08-22 kl. 16:40.
2015-08-22, 16:40
Medlem
Äsch, dina tuttar är helt okej.
Se till att äta lite mer bara så är dom som vanligt igen!
2015-08-22, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 357.Magnum
Det finns 2 noterbara aspekter i detta fallet.

Tittar man närmare på dina överarmar så kan det vältränade ögat fastslå att där finns ärr från självförvållade skärsår, med tanke på vinklarna och antalet.

Du har alltid varit en osäker person, alltid varit den som är lite utanför, eller hur? Du började skära dig själv. Dina bröst var det enda du gillade hos dig själv och nu när du även tycker att dom är fula så tycks du ha förlorat din identitet...

Förövrigt noterade jag att du är underviktig, inte helt omöjligt ett anorexia fall.
Dina bröst känns förmodligen slappare på grund av att de inte innehåller tillräckligt med fett.'

Har jag fått något om bakfoten så ber jag ödmjukast om ursäkt.

-357

Allt du sa stämmer.
2015-08-22, 16:45
Medlem
TheJackets avatar
Brösten är fina! sluta noja!
2015-08-22, 17:27
Medlem
xcb567s avatar
Citat:
Hur gör man för att lägga upp bilder?
Det fixade ju sej

Men, ser själv iofs ingen direkt skillnad, antog att du trodde du fått pyspunka.
Dom ser ju helt ok ut, även om lite mer käk i dej som ngn tidigare skrev nog fyller
upp/ut dom det där sista lilla du verkar tycka saknas.
Citat:
Nej, den är tom.
Synd du inte är skåning
2015-08-22, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeahthatsme
Äsch, dina tuttar är helt okej.
Se till att äta lite mer bara så är dom som vanligt igen!

Att äta mer finns liksom inte som alternativ för mig då jag för tillfället vill gå ner i vikt. Min fråga i inlägget var om de med tiden kan bli bättre, med tanke på att det bara var ca en vecka sedan aborten gjordes.
2015-08-22, 17:53
Medlem
BruceHingsteens avatar
Citat:
Såhär såg de ut innan:

http://forumbilder.se/EC8N5/img-3108

Och nu:

http://forumbilder.se/EC8N5/img-3269

Vet att det inte är skitstor skillnad men de känns så jävla mjuka och "punkterade".
Träna och tryck i dig en chokladkaka eller två om dagen så du får lite kött på benen. Du hade ju knappt några bröst från början så varför sörjer du något du knapp haft? Se upp för taxöron min vän, små bröst som förvandlas till taxöron är något av det mest avtändande som finns, som två små tomma påsar som hänger och slänger, en pung utan kulor. Var stolt över underlivet istället om det ser bra ut.
2015-08-22, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BruceHingsteen
Träna och tryck i dig en chokladkaka eller två om dagen så du får lite kött på benen. Du hade ju knappt några bröst från början så varför sörjer du något du knapp haft? Se upp för taxöron min vän, små bröst som förvandlas till taxöron är något av det mest avtändande som finns, som två små tomma påsar som hänger och slänger, en pung utan kulor. Var stolt över underlivet istället om det ser bra ut.

Jag vill ha små bröst så det är jag stolt över. Men som du säger är det fruktansvärt fult med hängbröst och om du missade det så är det precis vad jag mår dåligt över nu.
2015-08-22, 18:01
Medlem
Katzyns avatar
Ja den förändringen är ju normal efter graviditeter. Tycker de fylldes på lite igen efter att jag slutade amma med första, men skillnaden är stor och de återställdes aldrig.

Jag har ju dock två fina barn till tröst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in