Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-24, 14:46
  #25
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygeln
Gissar att det är något vi får se på vissa shoppar snart då?


Yupp, samtliga jag nämnde + flera till.


Mvh!
Citera
2015-08-24, 16:12
  #26
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
Yupp, samtliga jag nämnde + flera till.


Mvh!

Hu är TH-PHP i ruset då? TH-PVP var väl ingen större hit?
Citera
2015-08-24, 19:45
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
Yupp, samtliga jag nämnde + flera till.


Mvh!

Super
Citera
2015-08-24, 20:22
  #28
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
Hu är TH-PHP i ruset då? TH-PVP var väl ingen större hit?


Vad jag vet har bara en batch th-PVP cirkulerat på svenske marknaden, jag vet inte om den är äkta eller har varit ett försäljartrick då det inte är allt för ovanligt att de händer.

En äkta finns på marknaden när som helst, vi kan utvärdera den utifrån den batchen istället.

Är väldigt nyfiken på th-PHPn då den är helt otestad atm, 4f-PHPn är testad med extremt bra resultat.

Många PVP och framförallt PHP ersättare verkar komma nu ^^ väldigt spännande!


Mvh!
Citera
2015-08-24, 22:36
  #29
Medlem
Pimilos avatar
Jag ser fram emot att testa 4f-php!
Citera
2015-08-25, 00:35
  #30
Medlem
pmsls avatar
Får mitt i morrn ska bli intressant o testa, synd med priset är bortskämd med 100kr grammet för 3-cmc. Hoppas min rc kran får in nått intressant så man får "kompis" pris.
Citera
2015-08-25, 06:02
  #31
Medlem
Disponibels avatar
Varför i hela friden har man en RC-kran? Aldrig fattat grejen. Den kan ju inte vara en lysande bransch i jämförelse med att t.ex driva nätshop?
Citera
2015-08-25, 10:47
  #32
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
Varför i hela friden har man en RC-kran? Aldrig fattat grejen. Den kan ju inte vara en lysande bransch i jämförelse med att t.ex driva nätshop?

Han har nätshop!
Citera
2015-08-25, 13:01
  #33
Medlem
ViKanKallaHonom...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
Är väldigt nyfiken på th-PHPn då den är helt otestad atm, 4f-PHPn är testad med extremt bra resultat.


Har en gottepåse liggande på posten som jag hämtar om ett par timmar. Hade tänkt utvärdera 4f efter att ha läst allt uppmuntrande om den här. Nu blev ju även jag väldigt nyfiken på th-varianten vilken - som av en händelse - är med i samma försändelse. Ole dole doff.
Citera
2015-08-25, 13:25
  #34
Medlem
Någon som vet hur 4f-php är i förhållande till TTs 3,4-aphp batch(MDPHP)?

Om nån har testat båda skulle det verkligen vara intressant med en utvärdering hur dom skiljer sig åt.
Citera
2015-08-25, 13:50
  #35
Medlem
Har hämtat ut mitt test på posten nu,
Har ingen våg hemma men har läst lite här och försökt få lite info.

Men är verkligen 80-100mg lagom i en lina? de lät så lite men vill heller inte bara dra i mig en lina på 300mg och hoppas på de bästa.
För om 100mg räcker i en lina som start så tänkte jag eftersom jag inte har någon våg att jag kan ta mina 1.1g och lägga upp de i 11 ungefär lika stora högar så borde de ju gå att dosera rätt mängd

Är tacksam för svar om doseringen
Citera
2015-08-25, 14:02
  #36
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soolan
Har hämtat ut mitt test på posten nu,
Har ingen våg hemma men har läst lite här och försökt få lite info.

Men är verkligen 80-100mg lagom i en lina? de lät så lite men vill heller inte bara dra i mig en lina på 300mg och hoppas på de bästa.
För om 100mg räcker i en lina som start så tänkte jag eftersom jag inte har någon våg att jag kan ta mina 1.1g och lägga upp de i 11 ungefär lika stora högar så borde de ju gå att dosera rätt mängd

Är tacksam för svar om doseringen


Du får tänka på att det är 97-99 % rent.

3.4-aphp är 10-30 mg linor.

Någon som vet om det är mer fart i denna än 3.4-aphp(mdphp)

Skulle vilja ha ett skevare rus åt metaamfetamin hållet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback