2015-08-20, 01:32
Medlem
hexA.s avatar
Citat:
Gloria Victis is a low fantasy Medieval MMORPG with an emphasis on realism. What does this mean? Open PvP with territory control, non-target combat, sandbox crafting, player-driven economy and no fireballs. All served up with a deep, mature story.

http://gloriavictisgame.com/

http://steamcommunity.com/sharedfile.../?id=225671457

https://www.youtube.com/watch?t=21&v=Cak0aUkJWDk

Verkar jvligt roligt, men jag har lite svrt fr alpha spel.
Men andra sidan, 100 spnn r ju inget att tjura ver.

Vad tror ni?
Senast redigerad av hexA. 2015-08-20 kl. 01:35.
Citera
2015-08-21, 17:35
Medlem
Abattoirs avatar
Av erfarenhet s hller jag mig lngt borta frn spel som inte r slutfrda. Av erfarenhet hller jag mig till och med borta frn en del "frdiga" vid release i vntan p frsta buggpatcherna. Spelet verkar coolt, och r nog vrt att spana in nr det r frdigt. Nu? Aldrig.
Citera
2016-06-18, 09:21
Bannlyst
Precis plockat upp detta spel p steam. Gillar man Mount and blade s kommer man knna igen sig i Combat systemet. Vi r en guild p 4 pers som spelar som ismirs.

S r det ngon mer som r sugen att brja lira och vill kra guild s hojta till.
Citera
2016-06-18, 11:24
Medlem
fuskas avatar
Jag spelar lite d och d Ismir archer lvl 12 kanske. Riktigt roligt skjuta p sker lngt bort
dock hatar jag springa fr man rr sig sjukt segt. och hur funkar crafting stations? hittar ingen att anvnda Vart ska man som lvl 10-20? hittar bara banditer som r antingen lvl 3 eller 45....

Hoppas dom gr s man mste kra sina egna pilar och sdant. Verkar ju komma men frgan r nr.
Citera
2016-11-21, 10:49
Medlem
Fishurs avatar
r detta vrt att kpa? r en ganska va Mmo spelare men har ftt fr mig att detta r annorlunda s drfr r jag lite tveksam. Vore toppen om nn kunde bertta lite hur spelet r osv.

Mvh
Citera
2017-02-13, 00:43
Medlem
Vurtnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishur
r detta vrt att kpa? r en ganska va Mmo spelare men har ftt fr mig att detta r annorlunda s drfr r jag lite tveksam. Vore toppen om nn kunde bertta lite hur spelet r osv.

Mvh
Mycket buggar & lagg just nu. Men dom jobbar p det fr fullt (litet team) s det tar nog ett tag innan det blir bra.
Sjlv tycker jag det r jvla roligt, r med i en stor guild som r aktiv & vi kr events & pvp varje dag.
Crafting tar rtt s lng tid innan man kan gra bra saker & det r en jvla massa farming.
Man fr springa rtt mycket.
Man droppar gear/saker nr man dr av andra players.

Det r ett rtt s hardcore spel.
Citera
2023-02-08, 14:10
Medlem
sanctofils avatar
Spelet lmnade early access igr och samtidigt ppnades Fresh Beginning-servrar.
Knde inte till spelet sedan tidigare. Kpte spelet igr och hade ganska roligt, trots lite buggar.
Ngon annan som spelar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in