2015-08-20, 01:32
Medlem
hexA.s avatar
Citat:
Gloria Victis is a low fantasy Medieval MMORPG with an emphasis on realism. What does this mean? Open PvP with territory control, non-target combat, sandbox crafting, player-driven economy and no fireballs. All served up with a deep, mature story.

http://gloriavictisgame.com/

http://steamcommunity.com/sharedfile.../?id=225671457

https://www.youtube.com/watch?t=21&v=Cak0aUkJWDk

Verkar jävligt roligt, men jag har lite svårt för alpha spel.
Men å andra sidan, 100 spänn är ju inget att tjura över.

Vad tror ni?
Senast redigerad av hexA. 2015-08-20 kl. 01:35.
Citera
2015-08-21, 17:35
Medlem
Abattoirs avatar
Av erfarenhet så håller jag mig långt borta från spel som inte är slutförda. Av erfarenhet håller jag mig till och med borta från en del "färdiga" vid release i väntan på första buggpatcherna. Spelet verkar coolt, och är nog värt att spana in när det är färdigt. Nu? Aldrig.
Citera
2016-06-18, 09:21
Bannlyst
Precis plockat upp detta spel på steam. Gillar man Mount and blade så kommer man känna igen sig i Combat systemet. Vi är en guild på 4 pers som spelar som ismirs.

Så är det någon mer som är sugen att börja lira och vill köra guild så hojta till.
Citera
2016-06-18, 11:24
Medlem
fuskas avatar
Jag spelar lite då och då Ismir archer lvl 12 kanske. Riktigt roligt å skjuta på sker långt bort
dock hatar jag å springa för man rör sig sjukt segt. och hur funkar crafting stations? hittar ingen att använda Vart ska man som lvl 10-20? hittar bara banditer som är antingen lvl 3 eller 45....

Hoppas dom gör så man måste köra sina egna pilar och sådant. Verkar ju komma men frågan är när.
Citera
2016-11-21, 10:49
Medlem
Fishurs avatar
Är detta värt att köpa? Är en ganska va Mmo spelare men har fått för mig att detta är annorlunda så därför är jag lite tveksam. Vore toppen om nån kunde berätta lite hur spelet är osv.

Mvh
Citera
2017-02-13, 00:43
Medlem
Vurtnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishur
Är detta värt att köpa? Är en ganska va Mmo spelare men har fått för mig att detta är annorlunda så därför är jag lite tveksam. Vore toppen om nån kunde berätta lite hur spelet är osv.

Mvh
Mycket buggar & lagg just nu. Men dom jobbar på det för fullt (litet team) så det tar nog ett tag innan det blir bra.
Själv tycker jag det är jävla roligt, är med i en stor guild som är aktiv & vi kör events & pvp varje dag.
Crafting tar rätt så lång tid innan man kan göra bra saker & det är en jävla massa farming.
Man får springa rätt mycket.
Man droppar gear/saker när man dör av andra players.

Det är ett rätt så hardcore spel.
Citera
2023-02-08, 14:10
Medlem
sanctofils avatar
Spelet lämnade early access igår och samtidigt öppnades Fresh Beginning-servrar.
Kände inte till spelet sedan tidigare. Köpte spelet igår och hade ganska roligt, trots lite buggar.
Någon annan som spelar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in