• 1
  • 2
2005-10-23, 16:07
Medlem
"Ulrika Jonsson, 38, trodde att hon funnit den rätte i Gerrard-Wright, 37.
Men i går packade han sina tillhörigheter och lämnade familjens hem, medan hon, enligt brittiska The People, befinner sig i Sverige."

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...718034,00.html

Vad är det med denna svenska nymf, är hon för snygg för sitt eget bästa, är hon notoriskt otrogen eller allmänt svår att leva med?
Citera
2005-10-23, 16:23
Medlem
Snygg (?) - jag tycker hon ser ut som hon jobbar på macken...
Citera
2005-10-23, 16:53
Medlem
Kenneth Lards avatar
Hon tycks ha en fäbless för att slå sig i lag med skithögar, så det är väl samma sak denna gång. Han kanske dängde henne över pannan med en parkbänk?
Citera
2005-10-23, 21:29
Medlem
Lyckholms avatar
Hon var nog mer intresserad av själva vigsel-ceremonin och den publicitet den medförde än snubben. Typisk brud som gått och drömt om ett romantiskt och påkostat bröllop ända sedan hon var tre år. Varning! Den typen gör vad som helst för det. Han var bara ett redskap. Naturligtvis höll det inte.
Citera
2005-10-24, 06:48
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Hon var nog mer intresserad av själva vigsel-ceremonin och den publicitet den medförde än snubben. Typisk brud som gått och drömt om ett romantiskt och påkostat bröllop ända sedan hon var tre år. Varning! Den typen gör vad som helst för det. Han var bara ett redskap. Naturligtvis höll det inte.
Men hon hade redan haft ett romantiskt och påkostat bröllop med John Turnbull. Jag tror hon blev sol & vårad av Mr Wright. När han sen insåg vilken cirkus det är med tre barn och en fru som jobbar mycket - ja då höll det inte. Hon har precis som någon redan skrev en förmåga att fastna för killar som är No Good.
Citera
2005-10-24, 08:58
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barabbas
Men hon hade redan haft ett romantiskt och påkostat bröllop med John Turnbull. Jag tror hon blev sol & vårad av Mr Wright. När han sen insåg vilken cirkus det är med tre barn och en fru som jobbar mycket - ja då höll det inte. Hon har precis som någon redan skrev en förmåga att fastna för killar som är No Good.

Så kan det ju också vara.
Citera
2005-10-24, 14:59
Medlem
besservissers avatar
Läste i nån av tidningarna att Ulrikas "vän" påstod att killen var för vanlig.
Inte tillräckligt spännande (vad nu det kan betyda)

Hur som verkar hon vara lite av vår tids Lill-Babs, byter karlar stup i kvarten
Citera
2005-10-25, 15:04
Medlem
Nulles avatar
Jag tar på mig jobbet att posta det obligatoriska hatinlägget i den här tråden:

Jag har verkligen noll och ingen respekt för den brittiska (våga säg något annat ) "tv-personligheten" Ulrika Jonsson. Verkligen värsta sortens mediahora som inte lyckats åstadkomma någonting av värde och ändå tycker att det finns anledning att bajsa ur sig en självbiografi vid 35 års ålder. Nä, på min topplista har självaste Linda Rosing högre ranking. (Mycket riktigt leder Ulrika med 3-2 i tävlingen om flest barn med olika fäder, även om nu Linda har många år på sig att hinna såväl ikapp som förbi.) Det absoluta lågvattenmärket var nog affären mellan Ulrika och Svennis. Då skämdes man över att vara svensk.

Att hon nu dumpar sin man för att han är "tråkig" är väl precis vad man kan förvänta sig av en sån jä***CENSUR***na.

Citera
2005-10-25, 15:18
Medlem
Nä men Nulle, du brukar väl inte vara så .... kategorisk?

men det är sant att hon verkar sakna nåt - urskiljningsförmåga?

Hennes karriär inom TV som värd verkar vara slut i England. Smaskiga dokumentärer där hon berättar allt, precis ALLT på gång nu alltså?
Citera
2005-10-25, 15:44
Medlem
utters avatar
Även om det är självförvållat tycker jag att det är jävligt tragiskt med människor som passerar sitt bäst-före-datum i så relativt låg ålder. Snart hittar vi henne i Kajsa mellgren tråden.
Citera
2005-10-25, 17:22
Bannlyst
Denna fantastiska kvinna har medverkat i shouting stars med reeves and mortimer,och om ni inte har sett dessa shower ska ni icke uttala er om ullrikas talang,personlighet eller humor. vad mig beträffar är hon skapelsens krona när det gäller det kvinnliga könet.Och det här med att byta gubbe stup i kvarten, är väl den moderna kvinnans kamp mot gubbigheten.
Citera
2005-10-25, 17:27
Medlem
Catyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sune.dynga
Denna fantastiska kvinna har medverkat i shouting stars med reeves and mortimer,och om ni inte har sett dessa shower ska ni icke uttala er om ullrikas talang,personlighet eller humor. vad mig beträffar är hon skapelsens krona när det gäller det kvinnliga könet.Och det här med att byta gubbe stup i kvarten, är väl den moderna kvinnans kamp mot gubbigheten.

Äh, vad e det för skit du snackar. Kärringen e white trash, så e det bara!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in