• 1
  • 2
2005-10-23, 15:48
Bannlyst
Själv brukar jag lägga en 1mg under tungan men det smakar faaaaan. Så om ni har några bra alternativ så skriv och berätta.
Citera
2005-10-23, 15:55
Medlem
hundens avatar
Jag brukar svälja dem, som man skall. Lägga under tungan?
Det är inte temgesic
Citera
2005-10-23, 15:59
Medlem
Spliffmeisters avatar
Xanor smakar för illa för att lägga under tungan, och att tugga dem är ute slutet, jag brukar krossa 2 mg till puder och lägga i en tun bit toapapper och bomba, skölj ner med grapefruktjuice, det potentierar alprazolam med ca 30%!
Citera
2005-10-23, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Xanor smakar för illa för att lägga under tungan, och att tugga dem är ute slutet, jag brukar krossa 2 mg till puder och lägga i en tun bit toapapper och bomba, skölj ner med grapefruktjuice, det potentierar alprazolam med ca 30%!

juicen eller att man krossar dom?

va gör juicen isf?
Citera
2005-10-23, 16:01
Medlem
Nemesis1s avatar
Kör med dem under tungan... Om ni tycker att Xanor smakar illa så skall ni prova att smaka Imovane, då kommer ni att inse att Xanor faktiskt smakar riktigt gott trots allt...
Citera
2005-10-23, 16:58
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Kör med dem under tungan... Om ni tycker att Xanor smakar illa så skall ni prova att smaka Imovane, då kommer ni att inse att Xanor faktiskt smakar riktigt gott trots allt...

Hehe exakt, eller ni som tycker tex Tramadol är frätande prova dextropropoxifenhydroklorid, det är värsta syran för tungan
Citera
2005-10-23, 16:59
Medlem
Headquakes avatar
Jag brukar spänna ut magen så mycket jag kan och sedan dra in den så mycket jag kan och så gör jag några ggr för att tabletten ska lösas upp snabbare i magen.....
Ibland delar jag på pillret också.
Citera
2005-10-23, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Headquake
Jag brukar spänna ut magen så mycket jag kan och sedan dra in den så mycket jag kan och så gör jag några ggr för att tabletten ska lösas upp snabbare i magen.....

Är du frisk ?????
Citera
2005-10-23, 19:07
Medlem
Cykeltratts avatar
är det 2 mgs stavar delar jag på 2 st å sväljer alla 4 bitar... är det 1or så sväljer jag bara som vanligt.
Citera
2005-10-23, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headquake

HAHAHAHAHA. Varför gör du så?
Eller varfan har du fått det ifrån?

Xanor 0,5 mg ska väl tas under tungan om man
ska göra på "rätt sätt"?

Smaken är väl inte speciellt vidrig efter ett par piller.
Värst är ändå om man har borstat tänderna och lägger
den under tungan. BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Citera
2005-10-23, 21:06
Medlem
GaiNs avatar
Sväljer dem bara. Har oftast 2mg:are och då händer det att jag delar upp i två/fyra delar för att det ska gå snabbare. Har bombat en gång men tyckte inte det blev någon nämnbar skillnad.

Föstår inte att man kan med att tugga dem, det smakar ju riktigt illa. Bomba är ju bättre så slipper man smaken :-)
Citera
2005-10-23, 21:48
Medlem
Tangorabatts avatar
Jag sväljer dom helt vanligt som en normal människa. Är det depot är det en annan sak.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in