2015-08-19, 12:12
Medlem
För två dagar sedan utmanade Alex Jones från sajten Infowars.com den av oss nationalister välkände Dr. David Duke på en debatt.

Detta efter att tittare och lyssnare under en tid tjatat på Alex att han inte vågar diskutera judisk makt eller möta folk som David Duke i en ärlig och öppen debatt.

https://www.youtube.com/watch?v=bi2eCsV47U8

David Duke tackade ja på direkten och igår gick det hela av stapeln.

(Börjar vid 49.00)

https://www.youtube.com/watch?v=mePTyHEWWCw&feature=player_detailpage#t=29 39

Tittar just nu själv och måste säga att jag är imponerad av hur sansad debatten är och David Duke gör ett jävla bra och seriöst intryck. Har själv alltid haft lite svårt för Duke och tyckt att han kan varit lite väl självupptagen och grandios ibland men här gör han det skitbra.

Alex når dagligen en publik om ca 20milj. via egen sajt och tv-kanal. + 150 radiostationer samt youtube och annat.

Kommer det bli ett ramaskri nu i msm? Och gör inte Alex oss judemedvetna nationalister en jättetjänst i och med detta. (Klart att Alex är medveten också innerst inne och varit det länge)

Kolla själva vettja.
Citera
2015-08-19, 14:00
Medlem
baggebo1s avatar
Jo, det var nog en tjänst Jones gjorde den antisemitiska rörelsen där. David Duke skötte sig mycket bra. Möjligen kan man anmärka på att det är lite småaktigt att han klagar på tiden han får att tala och att han blir avbruten. Den som har lyssnat på Jones tidigare vet att han sällan låter någon prata så mycket och ostört som han lät Duke göra. Jag vet inte vad man ska säga om Jones. Han måste ju vara medveten om delar av detta och på något sätt vilja att det kommer ut, utan att han själv tvingas säga det.

Den medvetet och med självdistans och ironi hollywoodnazistiska sajten Daily Stormer utnämner debatten till en stor händelse:
Citat:
History was made today. There is no going back from this. We just won one of the biggest victories since WWII.

I will of course have much commentary on this tomorrow. My first thoughts are that I feel bad for AJ. He got so completely slaughtered, I can’t help, as a human being, but feel pity. Along with that, I have an exponentially increased amount of respect for him for letting this happen. I don’t know if he is trying to destroy his career on purpose, if he’s gone full Nazi and is looking for a way to ease into it… I have no idea. Nothing about why he subjected himself to this beating makes sense.

But one thing is for certain: It was glorious.

God Bless David Duke and God Save the White European People.
http://www.dailystormer.com/happening-now-jonestown-massacre-by-david-duke/
Citera
2015-08-19, 16:34
Medlem
Durcherrss avatar
Så roligt ! David Duke är min absoluta favorit. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att sionisten Jones skulle bjuda in Duke.

Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Han måste ju vara medveten om delar av detta och på något sätt vilja att det kommer ut, utan att han själv tvingas säga det.

Ja? Han har väl egentligen allt att förlora på att det här kommer ut?
Citera
2015-08-19, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Early.Cuyler-
För två dagar sedan utmanade Alex Jones från sajten Infowars.com den av oss nationalister välkände Dr. David Duke på en debatt.

Detta efter att tittare och lyssnare under en tid tjatat på Alex att han inte vågar diskutera judisk makt eller möta folk som David Duke i en ärlig och öppen debatt.

https://www.youtube.com/watch?v=bi2eCsV47U8

David Duke tackade ja på direkten och igår gick det hela av stapeln.

(Börjar vid 49.00)

https://www.youtube.com/watch?v=mePTyHEWWCw&feature=player_detailpage#t=29 39

Tittar just nu själv och måste säga att jag är imponerad av hur sansad debatten är och David Duke gör ett jävla bra och seriöst intryck. Har själv alltid haft lite svårt för Duke och tyckt att han kan varit lite väl självupptagen och grandios ibland men här gör han det skitbra.

Alex når dagligen en publik om ca 20milj. via egen sajt och tv-kanal. + 150 radiostationer samt youtube och annat.

Kommer det bli ett ramaskri nu i msm? Och gör inte Alex oss judemedvetna nationalister en jättetjänst i och med detta. (Klart att Alex är medveten också innerst inne och varit det länge)

Kolla själva vettja.

you beat me, this is huge, 20 mill listeners on alex jones
Citera
2015-08-20, 16:55
Medlem
Arthur Dents avatar
David Duke har gjort ett uttalande om debatten med Alex Jones och även om han tycker det var modigt av Jones att bjuda in honom är han nu lite orolig över att Jones inte har lagt upp inslaget på sin officiella Youtube-kanal.

http://rense.com/general96/ofstatement.html

Jones invited me. He said he believed in free speech that he was an enemy of political correctness.

How will it look if he censors his own show to his own supporters?

I am hopeful that his supporters will find that he is a person who does not himself act like the mass globalist media he condemns, the oppressors of free thought that we both condemn.

If he suppresses the right of his own supporters to know, to hear, to be allowed to hear real discussion, can they trust him on anything else? I can guarantee that the great majority of his listeners saw the wisdom and truth in my assertions.

I am hopeful that he will post the video of the debate on his own main Youtube website, and that he has me on his show again as he promised.

I don't ask him to agree with everything I say. Of course, he can contest what I say if he likes, but I would hope he will be true to those who have supported him, those trust him to never suppress their right to know as he points out that the globalist media does exactly that to them every day.

Not you too, Mr. Jones. Please, not you too?
Citera
2015-08-21, 17:10
Medlem
hgfdsas avatar
detta är en fundamentalt allvarlig fråga, så jag förstår inte varför man vill göra underhållnings-tv med reklam utav det.(??)

jag gillar inte heller sättet Jones lobbar upp tempot och atmosfären på. - det gör att den ena eller andra kan vinna övertygelse-poäng enbart genom sättet att föra sig.

det bör vara mer -konkret-. fråga för fråga. lugnt och sansat.

jag anser även att Duke går omvägar i sitt sätt att nå ut. - han borde vara med enkel*, typ: "varför är det såhär."x10... - istället går han på många minor som gör att burgerking joe inte pallar med.

och däför vann sionisten överlägset enbart på sitt sätt att föra sig, och att han ens bjöd in en
"nazi-KkK" bevisar att media, youtube, google och sionisterna har inget att dölja.

indian- kontroverserna som Jones drog upp var också ganska uppenbart. och något Duke borde ha sköna enkla svar och kontringar på, iförhand... hmm . han borde träna mer på att debattera tror jag. problemet är väl att ingen vill ta dessa debatter vilket gör faktiskt alla till ganska dåliga debattörer för ämnet i fråga. - för vad det handlar om att nå ut med snabba enkla budskap där man kryddar med ett kryddmått naivitet.

duke är dessutom lite för känslosam. vilket ju kan vara bra. men det känns som standard för nazister att vara allvarliga och känslosamma. - kan man kanske via "själv-distans" och humor luckra upp, tänker jag, för andra sorters förespråkare. - att sända ut signaler att man själv inte bryr sig så mycket, och att det faktiskt är folken som borde bry sig, lika mycket - om inte mer...
Senast redigerad av hgfdsa 2015-08-21 kl. 17:34.
Citera
2015-08-21, 18:17
Medlem
adolf512s avatar
Som jag ser det så kan detta omöjligt gynna judarna/zionisterna, dock är Alex Jones Goy som har mycket pengar och är etablerad så han kan ha råd att avvika ifrån vad ex hans judiska sponsorer vill på vissa punkter. Kan vara att han bara vill ha uppmärksamhet och utgick från att Duke skulle göra bort sig, hade nog varit smartare att ta med någon i stil med Alex Linder i så fall(som är alldeles för radikal för massan).

Verkar dock som han ångrade sig http://www.dailystormer.com/jew-wife-jones-getting-super-slammed-for-trying-to-memory-hole-david-duke/ han kanske helt enkelt levde för isolerad från verkligheten och inte insåg att han omöjligt kunde vinna debatten.
Senast redigerad av adolf512 2015-08-21 kl. 18:22.
Citera
2015-08-21, 18:53
Medlem
hgfdsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Som jag ser det så kan detta omöjligt gynna judarna/zionisterna, dock är Alex Jones Goy som har mycket pengar och är etablerad så han kan ha råd att avvika ifrån vad ex hans judiska sponsorer vill på vissa punkter. Kan vara att han bara vill ha uppmärksamhet och utgick från att Duke skulle göra bort sig, hade nog varit smartare att ta med någon i stil med Alex Linder i så fall(som är alldeles för radikal för massan).

Verkar dock som han ångrade sig http://www.dailystormer.com/jew-wife-jones-getting-super-slammed-for-trying-to-memory-hole-david-duke/ han kanske helt enkelt levde för isolerad från verkligheten och inte insåg att han omöjligt kunde vinna debatten.
fast vad kan den praktiska skillnaden bli rent konkret av detta jämfört att inte ta upp det?

kan det vara så att fotfolket får lite mer brass. medans kanske högre uppsatta blir mindre opinions-benägna om de högre hönsen är mer öppna med det. - att man får spela även för egna gallerian så att säga. och äta några myggbett. - fast det är klart att allting har sitt pris, och detta var kanske lite för kostsamt i slutändan.
Senast redigerad av hgfdsa 2015-08-21 kl. 19:12.
Citera
2015-08-21, 20:38
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512

Det här blev nog inte som han tänkt sig. För några år sedan blev Kevin MacDonald inbjuden till The Daily Show, inte till studion med Jon Stewart men till en intervju med Samantha Bee, och de som sett programmet vet hur de intervjuerna är vilket MacDonald naturligtvis också visste så han begärde att själv få spela in intervjun vilket nekades men han ställde upp ändå eftersom all publicitet osv.
Intervjun sändes aldrig, eftersom MacDonald inte gjorde bort sig. Folket bakom Jon Stewart spelar sina kort bättre än folket bakom Jones.
Citera
2015-08-21, 20:58
Medlem
vonbrixens avatar
Supergoyen Jones framstår som en riktig idiot i intervjun när han inte kan bemöta en enda utav Dr Dukes utläggningar om den judiska makten i USA. Enbart underligt frustande och stönande om huvudvärk, en av de största överkörningar jag sett.

Det var faktiskt overkligt när hans judiska producent trädde fram bakom kulissen och dessutom visar sig varit Jones chef i 10 år. Det var för bra för att vara sant.

Missa för övrigt inte Andrew Anglin på Dr Dukes radioshow här: http://www.dailystormer.com/the-david-duke-show-andrew-anglin-on-the-jonestown-massacre/

Anglin var en av de som fick till denna intervju genom att attackera Jones och pressa honom att debattera Dr Duke. Anglin framstår verkligen mer och mer som en riktigt driven och nyttig individ för den pro-vita rörelsen.
Senast redigerad av vonbrixen 2015-08-21 kl. 21:04.
Citera
2015-08-21, 21:25
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonbrixen
Supergoyen Jones framstår som en riktig idiot i intervjun när han inte kan bemöta en enda utav Dr Dukes utläggningar om den judiska makten i USA. Enbart underligt frustande och stönande om huvudvärk, en av de största överkörningar jag sett.

Det var faktiskt overkligt när hans judiska producent trädde fram bakom kulissen och dessutom visar sig varit Jones chef i 10 år. Det var för bra för att vara sant.

Missa för övrigt inte Andrew Anglin på Dr Dukes radioshow här: http://www.dailystormer.com/the-david-duke-show-andrew-anglin-on-the-jonestown-massacre/

Anglin var en av de som fick till denna intervju genom att attackera Jones och pressa honom att debattera Dr Duke. Anglin framstår verkligen mer och mer som en riktigt driven och nyttig individ för den pro-vita rörelsen.

Detta var det andra radioprogrammet med Jones jag lyssnat på någonsin och fick intrycket av att den judiske producenten var ett stående inslag i programmet, som en sidekick. Men det är alltså inte fallet? I sådana fall förstår jag varför redaktionen vill gömma och glömma, Jones klarade inte sin uppgift och den judiske producenten fick rycka in. Är programmet direktsänt?
Citera
2015-08-21, 21:44
Medlem
vonbrixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Detta var det andra radioprogrammet med Jones jag lyssnat på någonsin och fick intrycket av att den judiske producenten var ett stående inslag i programmet, som en sidekick. Men det är alltså inte fallet? I sådana fall förstår jag varför redaktionen vill gömma och glömma, Jones klarade inte sin uppgift och den judiske producenten fick rycka in. Är programmet direktsänt?

Programmet sändes live och den judiske chefen hade om jag förstod det rätt aldrig tidigare visat sig, han blev väl så knäckt utav Dr Dukes överkörning utav hans lydige slav Jones att han helt enkelt var tvungen att rycka in.

Om du lyssnar på radioprogrammet jag länkade så tar de upp händelsen och även judens försök att smutskasta Dr Duke efter showen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in