Kvll nr 2, betydligt mera drag p stan! Hrligt vder och mnga fina tjejer p gatan! Jag styrde min kropp mot Darlings, men p vgen rkade jag slinka ner p Hot Peppers, sknt med gratis intrde och hr dansade verkligen tjejerna! Kan vara runt 15-20 st p klubben, och tycker nog 70 % var 8/10.
Trevliga allihopa , visst kom tjejerna fram och ville ha drink eller grna f slja en lapdance , men inte alls s pstridiga som jag trodde! Verkade som de endast slde dans , och efter ett tag blir jag mtt p att se p unga kullar som kommer i grupp och har s taskig attityd! Sen kan jag konstatera att strip r s dr spnnande, men riktigt fina tjejer!!
Gick frbi Darlings, men vnde d klockan brjade bli sen! Knde att en massage skulle sitta bra! Tog en lime och krde mot Paradise Massage
https://www.erotic-massage-in-prague.cz/en/ tog en stund innan jag hittade adressen, kndes konstigt att g in mittemot polisstationen, men blev ledd in p grden via telefon och dr nere mttes jag av 6 st unga top 10 tjejer..
Vem vill du ha??? Allts...fr jag ta tv och lite lesbian feeling? Och dr och d vljer jag underbara Vivian och Karolina, vilket visade sig att Vivian var ny p detta s Karolina och jag fick "hjlpa henne" lite.. det vara nra att det blev mera n hngelmassage ;-) bland det sknaste och finaste tjejer jag har vart med. Jag har vart med flera frut , men de hr tv var s hrligt hrliga, skratt , hngel , massage, och till slut en hrlig sats med hjlp av fyra hnder p lillen och kulorna! Om lokalen dr massagen gde rum var trevligare och det fanns en sng istllet fr madrass s hade det vart en 10 pong, men det drog ner helhetsupplevelsen ! Tjejerna var 10, men det har ni frsttt! 5000 tjeckiska fr det kalaset (ca 2000 kr) jmfrt med en timmes stripp fr 10000 p Hot Peppers r ju s vrt!!! Men klubben HP s jkla snygg!
Godnatt, vi fr se OM jag orkar med ngot i morgon :-)