Kväll nr 2, betydligt mera drag på stan! Härligt väder och många fina tjejer på gatan! Jag styrde min kropp mot Darlings, men på vägen råkade jag slinka ner på Hot Peppers, skönt med gratis inträde och här dansade verkligen tjejerna! Kan vara runt 15-20 st på klubben, och tycker nog 70 % var 8/10.
Trevliga allihopa , visst kom tjejerna fram och ville ha drink eller gärna få sälja en lapdance , men inte alls så påstridiga som jag trodde! Verkade som de endast sålde dans , och efter ett tag blir jag mätt på att se på unga kullar som kommer i grupp och har så taskig attityd! Sen kan jag konstatera att strip är så där spännande, men riktigt fina tjejer!!
Gick förbi Darlings, men vände då klockan började bli sen! Kände att en massage skulle sitta bra! Tog en lime och körde mot Paradise Massage
https://www.erotic-massage-in-prague.cz/en/ tog en stund innan jag hittade adressen, kändes konstigt att gå in mittemot polisstationen, men blev ledd in på gården via telefon och där nere möttes jag av 6 st unga top 10 tjejer..
Vem vill du ha??? Alltså...får jag ta två och lite lesbian feeling? Och där och då väljer jag underbara Vivian och Karolina, vilket visade sig att Vivian var ny på detta så Karolina och jag fick "hjälpa henne" lite.. det vara nära att det blev mera än hångelmassage ;-) bland det skönaste och finaste tjejer jag har vart med. Jag har vart med flera förut , men de här två var så härligt härliga, skratt , hångel , massage, och till slut en härlig sats med hjälp av fyra händer på lillen och kulorna! Om lokalen där massagen ägde rum var trevligare och det fanns en säng istället för madrass så hade det vart en 10 poäng, men det drog ner helhetsupplevelsen ! Tjejerna var 10, men det har ni förstått! 5000 tjeckiska för det kalaset (ca 2000 kr) jämfört med en timmes stripp för 10000 på Hot Peppers är ju så värt!!! Men klubben HP sååå jäkla snygg!
Godnatt, vi får se OM jag orkar med något i morgon :-)