Så kommer en liten uppdatering om Janie, 28 år.
http://www.annonce.cz/inzerat/analek-pervez-30329176-w67my3.html
Var smått nervös när jag var framme men väl där blev jag vänligt bemött. Sen var det mest spännande i väntan på vad som skulle ske. Fem öl hade jag klämt så det kändes rätt lugnt.
Dessvärre kunde hon nästan ingen engelska men hennes väninna översatte allt innan vi startade. En snabb genomgång på vad som skulle hända. Kändes bekvämt. Efter det band hon fast mig vid ett kors och började leka. Var skönt att släppa kontrollen även om jag var ordentligt upphetsad vid det här laget. Efter några minuter fick jag lägga mig på golvet och hon fortsatte att leka med både mun och tunga mellan varven.
Efter det körde hon lite facesitting och jag fick gå loss med tungan emellanåt. Förväntningarna ökade helt klart.
Sen var det stående på alla fyra som gällde och sen vatten in i analen. Sen toaletten och när jag var tillbaka hade hon en stor strap on på sig. Ner på alla fyra igen och resterande tid var det först fingrar i baken men sen tryckte hon in dildon. Medan hon knullade mig lekte hon med min kuk.
En timmes stånd och det hela avslutades med dildon i mig medan hon runkade av mig - jag liggandes på rygg då.
Väldigt trevlig tjej och en puss på kinden när jag skulle gå. Helhetsbetyg 6/10. Hennes bröst var dock helt magiska. Hade kanske önskat mig lite mer fitta och att hon red mig lite men jag ska inte klaga :-)
Kändes bra att vara nära en tjej igen. Var ett tag sen :-) Spännande med en ny upplevelse helt klart. Pengarna betalades innan vi började ska jag också nämna.
Sen idag är det erotisk massage inbokad. Kan bli väldigt spännande då det blir med Isabella Och Adriana. Två tjejer på samma gång. Dock inget sex men en jävla massa runk åtminstone :-) Kan inte gå fel. Dock sliter all öl rätt hårt. Tvångsbeteende att handla när det är så billigt ju :-\