Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-22, 00:47
  #25
Medlem
rough-justices avatar
Andra säsongen av den norska kriminalaren Mammon har börjat. Eftersom jag också har följt den norska tv-serien Frikänd så är det några bekanta ansikten.

Säsongens allra första avsnitt var en riktig rysare. Jag har inte hunnit lära mig namnen ännu - men finansministern och den politiske redaktören på VG ska man ha koll på. Sen tror jag nåt kommer hända med den nyblivna änkan. Tror det blir en spännande början på nästa avsnitt för kvällens slutade med en cliff hanger med versaler.

SVT för deras fantastiska urval av sevärda europeiska tv-serier.
Citera
2017-05-24, 06:41
  #26
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Andra säsongen av den norska kriminalaren Mammon har börjat. Eftersom jag också har följt den norska tv-serien Frikänd så är det några bekanta ansikten.

Säsongens allra första avsnitt var en riktig rysare. Jag har inte hunnit lära mig namnen ännu - men finansministern och den politiske redaktören på VG ska man ha koll på. Sen tror jag nåt kommer hända med den nyblivna änkan. Tror det blir en spännande början på nästa avsnitt för kvällens slutade med en cliff hanger med versaler.

SVT för deras fantastiska urval av sevärda europeiska tv-serier.
Bra start på andra säsongen, helt klart.
Citera
2017-05-29, 14:56
  #27
Medlem
japp den följer jag bra serie
Citera
2017-05-29, 20:44
  #28
Medlem
MrSokratess avatar
Tycker den är helt ok.
Minns inte mycket av första säsongen men mitt minne är iofs inte det bästa.
Citera
2017-06-11, 08:42
  #29
Medlem
rough-justices avatar
Ikväll kommer Mammon på SVT1 igen. Förra avsnittet slutade med en verklig cliff hanger. Statsministern kallblodigt avrättad inför dottern. Och hjälten med k-pist riktad mot skallen, medan finansministern sitter på sitt kansli och svettas. Allting pekar mot att finansministern är den som drar i alla trådarna. Vad kommer hända med ett statsministermord i Norge nu?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback