Hej. Förra onsdagen, den 23/8 blev min guldfärgade Samsung galaxy s6 stulen på Netto i Vänersborg. I Lördags hade tjejen som har telefonen tagit bort alla mina bilder på Instagram och lagt ut en bild på sig själv på mitt konto, och jag undrar om det är någon som känner igen henne?
Lägg ut samma bild i typ "Köp/Sälj-grupper" eller andra lokala grupper i Vänersborg på Facebook. Då bör det inte ta lång tid innan någon känner igen personen. Denne får dessutom skämmas när bilden blir publik på Facebook.
Precis skapa nån facebook grupp istället och lägg ut bild där så kanske nån känner igen fanskapet.. haha alltså vilket stolpskott ska man sno en mobil ska man isf återställa den innan man lägger ut bilder på sig själv på någon annans konto hon ber ju om att åka fast jävla fitta
Annars borde du göra en polisanmälan, du har ju liksom bra foto på tjuven och bevis.
Ser ju nästan ut som hon bor/befinner sig på ett vandrarhem, billigt inramad plansch, papperskorg i plast, tandborste på bordet (tyder på att tandborstningen sker i en gemensam toa i korridoren).
Ser att det ligger ett par glasögon på stolen också, vilket skulle kunna försvåra identifieringen något utifrån utseendet på kortet.
Senast redigerad av sajebis 2015-08-17 kl. 21:39.
Hej. Förra onsdagen, den 23/8 blev min guldfärgade Samsung galaxy s6 stulen på Netto i Vänersborg. I Lördags hade tjejen som har telefonen tagit bort alla mina bilder på Instagram och lagt ut en bild på sig själv på mitt konto, och jag undrar om det är någon som känner igen henne?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!