Citat:
Ursprungligen postat av
oniram
Tack. Har bara tid att läsa 20 sidor nu men verkar vara en elak fan. Och tjejen skulle avbrutit den där relationen direkt när första tecknen visade sig.
Citat:
Hennes första intryck överenstämde inte med bilden som hon fått via Facebook. Oskar Bly var inte inställsam utan snarare ”burdus”.
Oskar Bly hade inte något hyfsat bordsskick. De åt och konverserade. Hon tyckte att Oskar Bly var
annorlunda i sitt beteende jämfört med om hon skulle ha gått ut på en vanlig dejt.
Normalt brukar man i liknande situationer bjuda till och visa sig från sina bättre
sidor. Hon upplevde dock Oskar Bly som trubbig och svår.
De diskuterade och pratade.
Hon fascineras av personer som går utanför ramarna. Hon brukar kalla Oskar
Bly för ”naturbarn”. Oskar Bly är som ett ”gränslöst djur”.
Oskar Bly har inte några gränser. I många avseenden är det positivt. I efterhand har hon förstått att det var ett ”själsligt möte”. Men eftersom både hon och Oskar Bly kommer från ”dysfunktionella
bakgrunder” samt att Oskar Bly har en ”beroendepersonlighet”, sitter de ihop som ”Karlssons klister”.
Citat:
Han sa
”du är min slav, en kvinna ska hålla käften, laga mat och ta den i tvåan”. Oskar Bly
menade att hon skulle lyda, laga mat och ha analsex med honom.
Citat:
Han läste något som resulterade
i att han ”blev monstret”. Återigen blev hon ”korsförhörd”.
Oskar Bly upprepade att hon hade svikit honom, att hon hade ”skadat hans själ”.
Oskar Bly sa ”du förstår väl att jag har rätt att skada dig fysiskt när du skadar mig psykiskt”.
Hon var tvungen att ha fullt fokus på Oskar Bly hela tiden.
Om hon tappade blicken på Oskar Bly blev hon slagen, om hon tappade fokus blev hon slagen.
Oskar Bly upprepade flera gånger ”du förstår väl att jag har rätt att skada dig fysiskt när du skadar
mig psykiskt” och så slog han henne flera gånger. Före misshandeln hade de legat i
sängen och Oskar Bly hade korsförhört henne.
Oskar Bly hade shorts på sig.
Oskar Bly drog ner shortsen och ställde sig gränsle över henne. Hon låg då i sängen.
Oskar Bly ryckte och slet i henne samt tog tag i henne och la ner henne på sidan.
Oskar Bly gjorde så att hon hamnade på rygg. Oskar Bly urinerade på henne och i sängen.
När Oskar Bly började urinera på henne vände hon sig på mage.
Urinen träffade i huvudet, ansiktet och på kroppen. Sedan klev Oskar Bly ner från sängen och ställde
fötterna på golvet och i princip satte sig på hennes huvud.
Där ”bajsade” Oskar Bly uppe på hennes huvud. Han bajsade på huvudet och det ”rann ner i hennes öga” och hon minns hur det ”sved”. Det var så kränkande.
Det var som att medverka i en skräckfilm. Oskar Bly väste som ett monster. Därefter tog han tag i hennes arm och drog henne in på toaletten. Oskar Bly tog sedan hennes tandborste, tog tag i hennes nacke och höll i den, kletade avföring på tandborsten genom att föra den mot hennes
huvud samt ”körde in” tandborsten i hennes mun.
Han tryckte in tandborsten upprepade gånger i hennes mun så att den träffade hennes svalg flera gånger.
Mycket av avföringen ”var fast form men det rann även ner”.