2015-08-16, 17:46
Medlem
Hej!

Just nu är rikard wolff min stora idol!
Min uppfattning av honom är att han verkar jättetrevlig!

Någon som vet lite om honom? Träffat honom? Tycker ni som har träffat han att han är trevlig?
Citera
2015-08-16, 17:55
Medlem
Han brukar käka på min stamkrog i Stockholm på hösten och vintern. Ibland har vi delat bord när det varit fullt. Mycket pratsam, kunnig, bildad och charmig. Ibland pratar han inte alls, om han har snabblunch mellan repetitioner på Dramaten eller Stadsteatern. Föredrar yngre killar,när det gäller relationer.
Citera
2015-08-16, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Han brukar käka på min stamkrog i Stockholm på hösten och vintern. Ibland har vi delat bord när det varit fullt. Mycket pratsam, kunnig, bildad och charmig. Ibland pratar han inte alls, om han har snabblunch mellan repetitioner på Dramaten eller Stadsteatern. Föredrar yngre killar,när det gäller relationer.

Coolt!
Jo att han föredrar yngre vet jag.
Så han är trevlig alltså ☺
Vad har ni pratat om då?
Citera
2015-08-16, 19:32
Medlem
Gör han film nuförtiden? Eller är det bara teater? Vilken församling tillhör han? Judisk synagoga eller svenska kyrkan eller annan valfri religion? Är han en troende man?
Citera
2015-08-16, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Gör han film nuförtiden? Eller är det bara teater? Vilken församling tillhör han? Judisk synagoga eller svenska kyrkan eller annan valfri religion? Är han en troende man?

Ingen aning... han gör filmer tror ja ☺
Citera
2015-08-16, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymusmannen
Ingen aning... han gör filmer tror ja ☺

Det här är tamejfan den gulligaste tråd jag någonsin sett på flashback. Mitt råd till ts är att omedelbart lämna forumet. Du är för rar för denna obarmhärtiga miljö.
Citera
2015-08-16, 22:01
Medlem
acjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina
Det här är tamejfan den gulligaste tråd jag någonsin sett på flashback. Mitt råd till ts är att omedelbart lämna forumet. Du är för rar för denna obarmhärtiga miljö.
Citera
2015-08-16, 22:24
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina

Eller hur, jag vill bara stoppa TS i innerfickan och springa för livet innan nazisterna lägger vantarna på honom.

TS, jag och min mor satt på ett tåg mot Göteborg när jag var runt tio år gammal, jag fick en autograf och berättade att Pojken på månen var min favoritlåt (jag var en tönt) och då sjöng han några rader och ändrade texten till "det sitter en flicka på tåget". Det var ett stort jävla ögonblick för ett mobbat litet fetto som jag var.
Citera
2017-06-06, 10:15
Medlem
Arne Bajses avatar
Rikard Wolff har haft lungemfysem sen 1988. Nu har sjukdomen blivit värre, han har varit nära att kvävas vid flera tillfällen. Först misstänkte läkarna Aids, men Rikards sjukdom har varit svårdiagnostiserad.

Tycker Rikard verkar bildad och begåvad, han har satt ett avtryck i kultursfären. Han verkar rätt sliten för sina 59 år. Tror inte han är typen som motionerar, snarare sitter han på en servering dricker vin, röker gauloises och filosoferar. Inte bra om man har en lungsjukdom.
Citera
2017-06-06, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Rikard Wolff har haft lungemfysem sen 1988. Nu har sjukdomen blivit värre, han har varit nära att kvävas vid flera tillfällen. Först misstänkte läkarna Aids, men Rikards sjukdom har varit svårdiagnostiserad.

Tycker Rikard verkar bildad och begåvad, han har satt ett avtryck i kultursfären. Han verkar rätt sliten för sina 59 år. Tror inte han är typen som motionerar, snarare sitter han på en servering dricker vin, röker gauloises och filosoferar. Inte bra om man har en lungsjukdom.
Är det verkligen lungemfysem? Tvivlar starkt på att man kan leva i nästan 30 år med den diagnosen.
Min svärfar slutade röka, var storrökare förr och så vart han rökfri i över 10 år, så blev han sjuk.
Efter ett tag konstaterades lungemfysem, om jag minns rätt så gick sjukdomstiden-dödsfall på ca 5år,
jag var på lungkliniken och besökte honom när han låg inlagd, i en sal med flera, hemskt att höra hur de "rosslade", hostade slem, fy faan...
Citera
2017-06-06, 19:10
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Är det verkligen lungemfysem? Tvivlar starkt på att man kan leva i nästan 30 år med den diagnosen.
Min svärfar slutade röka, var storrökare förr och så vart han rökfri i över 10 år, så blev han sjuk.
Efter ett tag konstaterades lungemfysem, om jag minns rätt så gick sjukdomstiden-dödsfall på ca 5år,
jag var på lungkliniken och besökte honom när han låg inlagd, i en sal med flera, hemskt att höra hur de "rosslade", hostade slem, fy faan...
Har för mig att han har sagt att han är född med sjukdomen. I sådana fall handlar det om en brist på ett äggviteämne (som jag inte kommer ihåg namnet på) vars frånvaro gör att lungvävnaden sakta bryts ned. Antagligen går det långsammare i dessa fall i motsats till om lungemfysemet enbart kommer sig av intensiv rökning.
Citera
2017-10-30, 20:14
Medlem
Rikards sjukdom sätter käppar i hjulet för arbetet
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...n--blir-ersatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in