2005-10-23, 02:20
Medlem
CpGurrAs avatar
Sitter just nu nästan speedad fast jag inte gar tagit något som ger uppåt rus.
Intog några sobril 25 i går för at bli skön inte känna mig så spänd men nu idag så känner jag mig bara i extas och kl 08.00 ska jag stämpla in fär at jobba.
Eftersom sobril bara ger en lugnande effekt så verkar det inte göra så man sommnar.

Så därför tog jag fram mina gammla verktyg och blandande gjorde en lösning av 50mg sobril, har under dagen intagit kanske 150mg men känner mig endå absad. Jag försöker komma från allt som har med opiater att göra, specielt heroin och det har funkat bra i 2v om inte mer men nu kommer suget som fan, iaf så blanda jag 50mg sobril och filtrera allt i gammla heroin filter ihop att om att få lite rus av opiater också, men icke sa nicke, känner mig bara piggare nu.

Fan ska jag göra, vill inte vara för fluddrad i morrn när jag jobbar, ska köra truck så det är inte så bra om jag lixom inte orkar bromsar i en nödsituation bara för jag är för lugn. Ni hajjar problemet, fan ska jag göra, fluddra vidare och sen gå jobba och sova lite på rasten kanske! hehe
Citera
2005-10-23, 02:44
Moderator
tobess avatar
Ring dit på morgonkvisten och säg att du är sjuk?
Citera
2005-10-23, 03:02
Medlem
rasmiless avatar
Usch vad jobbigt det låter. Lider med dig.
Sjukanmäl dig,sen sover du. Vid den tiden kommer du lätt somna.

Peace / Miles
Citera
2005-10-23, 03:03
Medlem
CpGurrAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Ring dit på morgonkvisten och säg att du är sjuk?

Gör så igen så måste jag börja visa läkareintyg varje gång jag går hem, skit drygt då. Har klarat av att jobbba en hel vecka med att bara sova 1timme per dag men då blev det några tolett besök för att dopa sig men just nu så har jag bara koffazon hemma med 50mg kofein i varje tablett och att trycka en hel burk för att h¨lla sig vaken känns lite dår aktikt.
Nästan så jag börjar funderar på om det var gammla tjack filter som jag filterar med, hade för mig att det var från dagarna då man använda H men aja skit samma.

Fixar sig jämt, ha gjort et i 2.5år så ennu en trasik söndag ska man nog kumma lida igenom.
Citera
2005-10-23, 03:09
Medlem
rasmiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
Gör så igen så måste jag börja visa läkareintyg varje gång jag går hem, skit drygt då. Har klarat av att jobbba en hel vecka med att bara sova 1timme per dag men då blev det några tolett besök för att dopa sig men just nu så har jag bara koffazon hemma med 50mg kofein i varje tablett och att trycka en hel burk för att h¨lla sig vaken känns lite dår aktikt.
Nästan så jag börjar funderar på om det var gammla tjack filter som jag filterar med, hade för mig att det var från dagarna då man använda H men aja skit samma.

Fixar sig jämt, ha gjort et i 2.5år så ennu en trasik söndag ska man nog kumma lida igenom.

Bit i hop alltså !
Du kommer sova som en mongoloid i kväll.
Citera
2005-10-23, 03:58
Medlem
MorrissonEs avatar
släng i dig sobril+dexofen+imovane, mumma!
Citera
2005-10-23, 13:36
Medlem
själv diggar jag stilnox eller hur dom nu stavas , funkar alltid för mig iallafall fast jag måste ta typ 30mg minst om man är speedad
Citera
2005-10-23, 17:55
Medlem
auto100560s avatar
.......
Citera
2005-10-23, 18:22
Medlem
CpGurrAs avatar
Jag får Imovan utskrivet men dem räcker bara halva tiden, ska be om starkare eller andra piller.
Iaf så sommna jag nånp gång tidigt på morgonen men vaknade ganska så snart av väckerklockkan och insåg då att jag var alldeles för beng och trött för att ens orka klä på mig så jag stängde av alla telefoner och somna igen. Vaknade vid 11.00 och drog och jobbade då istället.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in