Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-08-14, 15:58
  #13
Medlem
Herregud, dessa som använder fasta för att de tror de går ner i vikt... Du tror du tappar 1kg om dagen eller varför postar du din vikt för. Alla andra förstår att du mest tappar vatten, men inte du själv tydligen. Man behöver inte starta en tråd för att man bantar.
Citera
2015-08-14, 16:35
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Herregud, dessa som använder fasta för att de tror de går ner i vikt... Du tror du tappar 1kg om dagen eller varför postar du din vikt för. Alla andra förstår att du mest tappar vatten, men inte du själv tydligen. Man behöver inte starta en tråd för att man bantar.

Haha. Jag har inte påstått att jag har gått ner i fett, utan skrev bara upp hur mycket min vikt hade pendlat p.g.a. fastan som kuriosa. Anledningen till att jag startade tråden, vilket tydligt framkommer i rubriken, var för att höra huruvida det var farligt att fortsätta fasta, samt få höra från andra som gjort liknande försök.
Citera
2015-08-14, 19:42
  #15
Medlem
Herregud - har ingen härinne koll på basic inrikeshistoria? Anna-Lisa Stoican 1987??
Minns henne som vore det igår. Hon lever och frodas fortfarande givetvis:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Anna-Lisa_Stoican
Citera
2015-08-14, 20:51
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R
Herregud - har ingen härinne koll på basic inrikeshistoria? Anna-Lisa Stoican 1987??
Minns henne som vore det igår. Hon lever och frodas fortfarande givetvis:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Anna-Lisa_Stoican

Vilken krutkärring! Då är 40h inget i jämförelse med 40 dagar
Citera
2015-08-20, 18:26
  #17
Medlem
krigsoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Herregud, dessa som använder fasta för att de tror de går ner i vikt... Du tror du tappar 1kg om dagen eller varför postar du din vikt för. Alla andra förstår att du mest tappar vatten, men inte du själv tydligen. Man behöver inte starta en tråd för att man bantar.

^
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback