• 1
  • 2
2015-08-14, 15:27
Medlem
dwgs avatar
Han är kränkt säker neger med, så han kommer få rätt.
Citera
2015-08-14, 20:54
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.jnytt.se/nobbades-anmaler-dejtingsajt

"En man i Jönköping anser att han utsatts för ärekränkning i samband med att han sökt bekantskaper på en dejtingsajt. Mannen menar att kvinnor talat illa om honom och har nu polisanmält sajten."

Vem är BO?

Innebär det här att han nu kommer att även polisanmäla Flashback?
Citera
2015-08-14, 21:23
Medlem
Perignons avatar
Men sluta nu! Klart han är kränkt! Jag trodde Flashback var alldeles fullt med kvinnohatande dödsknarkarnazister, och då kan ingen tycka att den här stackars missförstådda (antagligen är han även vit och medelålders) mannen är ett spån? Det skulle ju gå på tvärs med gängse rådande uppfattning (kan vi kalla det för fördom?) angående rådande genusnormativ på FB?

....eller nej.

Klartext: Klart mannen är ett spån.
Citera
2015-08-15, 01:17
Medlem
sonicguides avatar
En gång i tiden(typ 2008) på motesplats.se var det så att man kunde lägga ut kommentarer på första sidan som alla kunde se. Många kvinnor tog chansen att dissa män generellt ganska rejält.
Är det en sådan sajt med de möjligheterna kan jag förstå att det kan ha uppstått en anledning.
Själv hände något konstigt mig 2001 då jag hade börjat diskutera tid för en dejt med en kvinna som sedan slutade kommunicera. Istället dök en annan kvinna upp och sa att hon bodde i samma stad.
På vår dejt frågade hon mycket om mitt jobb och min lön.
Denna kvinna träffade jag sedan på i sällskap med med chefens chef på ett av våra företagspartyn...
När jag sedan jobbade på vårt kontor i Skåne dök hon upp där...
Citera
2015-08-15, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
En gång i tiden(typ 2008) på motesplats.se var det så att man kunde lägga ut kommentarer på första sidan som alla kunde se. Många kvinnor tog chansen att dissa män generellt ganska rejält.
Är det en sådan sajt med de möjligheterna kan jag förstå att det kan ha uppstått en anledning.
Själv hände något konstigt mig 2001 då jag hade börjat diskutera tid för en dejt med en kvinna som sedan slutade kommunicera. Istället dök en annan kvinna upp och sa att hon bodde i samma stad.
På vår dejt frågade hon mycket om mitt jobb och min lön.
Denna kvinna träffade jag sedan på i sällskap med med chefens chef på ett av våra företagspartyn...
När jag sedan jobbade på vårt kontor i Skåne dök hon upp där...

Blev det något då? 😜

ONT:
Förmodligen är det någon som befinner sig lagom långt ner på samhällets statusstege, och är ful därutom.
Citera
2015-08-15, 02:26
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.jnytt.se/nobbades-anmaler-dejtingsajt

"En man i Jönköping anser att han utsatts för ärekränkning i samband med att han sökt bekantskaper på en dejtingsajt. Mannen menar att kvinnor talat illa om honom och har nu polisanmält sajten."

Vem är BO?

Tja jag är ganska säker på att det är en person som kallar sig mörten54Mötesplatsen men som bor enligt hans profil i Svenljunga (har dock fått uppfattningen att han bor ute på landet närmre JKG)
Personen har varit på MP i många år och känner sig ständigt kränkt av allt och alla. Han går till attack mot många kvinnor på öppet forum för att sen påstå att kvinnor baktalar honom. Han skriver väldigt ofta att han minsann skall anmäla till polisen och till supporten.
Jag tycker det är otroligt roande att han nu får massmedias uppmärksamhet....ha ha

Helt ärligt så står det inte helt rätt till i hjärnkontoret där och han är långt ifrån 100 Gunnar
Senast redigerad av Kellywoman 2015-08-15 kl. 02:29. Anledning: Glömde
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in