• 1
  • 2
2015-08-14, 06:56
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.jnytt.se/nobbades-anmaler-dejtingsajt

"En man i Jönköping anser att han utsatts för ärekränkning i samband med att han sökt bekantskaper på en dejtingsajt. Mannen menar att kvinnor talat illa om honom och har nu polisanmält sajten."

Vem är BO?
Citera
2015-08-14, 08:04
Medlem
Det är istället han som kränker sig själv genom att göra så här
Citera
2015-08-14, 08:18
Medlem
JokkMokks avatar
Att han kan med, ingen skam i kroppen? Man har ju hört om en och ett annat svin som kan öppna med "Tjenare gumman, sugen på en härlig kuk?".

Skulle inte förvåna mig alls om så var fallet här likaså. Varför skulle någon börja tala illa om honom utan anledning? Det har jag väldigt svårt att tro.
Citera
2015-08-14, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokkMokk
Att han kan med, ingen skam i kroppen? Man har ju hört om en och ett annat svin som kan öppna med "Tjenare gumman, sugen på en härlig kuk?".

Som bisexuell medlem på en viss sexsajt kan jag nästan garantera att det du skriver är fallet (låt oss säga att 7 av 10 meddelanden är på samma nivå eller ändå värre). Stor bokstav och avancerade skiljetecken existerar dock inte.

Många beter sig väldigt illa på dessa sidor. Kvinnor blir lite glorifierade och män blir lite mer desperata (generalisering). Det leder till att många män tappar tålamodet och ibland kan öppna upp med korta meddelanden, tex "ska vi knulla?" eller "vill du ha kuk i din rumpa slyna?". Något de flesta inte finner speciellt attraktivt hos en främmande människa, inte ens på en sexsida.
Citera
2015-08-14, 08:45
Medlem
FelixSotizs avatar
Påminner lite om alla "Snälla killar" trådar här på flashback.
Citera
2015-08-14, 08:47
Bannlyst
Vilken tönt fy fan vad då ärekränkning? Vilka jävla idioter det finns
Citera
2015-08-14, 08:56
Medlem
snusmattes avatar
Va fan, han ville ju bara ha lite fitta! Ska det vara så svårt i dagens Sverige. Jävla skitsidor som lockar en kåt snubbe att förlora ståndet och anmäla brudarna som är svårflörtade.
Citera
2015-08-14, 09:02
Medlem
Filantropis avatar
Jag är ganska säker på att den mannen har skrivit en hel del köbbel, om till och med flera kvinnor går ihop och intygar att de skall hålla sig borta från sloet.
Citera
2015-08-14, 12:01
Medlem
Turbomachines avatar
Vilken bra idé det kanske man borde göra skälv, fast med motiveringen "ingen tjej svarar på mina meddelanden buhuhu".
Citera
2015-08-14, 12:08
Medlem
bitch-sandwichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Jag är ganska säker på att den mannen har skrivit en hel del köbbel, om till och med flera kvinnor går ihop och intygar att de skall hålla sig borta från sloet.

Precis. Ingen rök utan eld.
(Anser att detta låter mycket sannolikt; varje normalsnygg kvinna som har testat dejtingssajter, vet hur vissa män kan bete sig där)
Senast redigerad av bitch-sandwich 2015-08-14 kl. 12:15. Anledning: Tillägg
Citera
2015-08-14, 12:27
Medlem
tror han saknar en liten aning självkritik, den här mannen.

//
Citera
2015-08-14, 13:20
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoMute
Som bisexuell medlem på en viss sexsajt kan jag nästan garantera att det du skriver är fallet (låt oss säga att 7 av 10 meddelanden är på samma nivå eller ändå värre). Stor bokstav och avancerade skiljetecken existerar dock inte.

Många beter sig väldigt illa på dessa sidor. Kvinnor blir lite glorifierade och män blir lite mer desperata (generalisering). Det leder till att många män tappar tålamodet och ibland kan öppna upp med korta meddelanden, tex "ska vi knulla?" eller "vill du ha kuk i din rumpa slyna?". Något de flesta inte finner speciellt attraktivt hos en främmande människa, inte ens på en sexsida.

Jag håller helt och hållet med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in