2015-08-14, 01:29
Medlem
Hallå där storsnusare!
Jag letar efter ett lite grövre lös snus.
Jag har redan prövat General, ettan, och grov lös
Om någon här på FB vet något så hojta gärna till!
(kan för övrigt inte beställa på nätet så inte ett allt för ovanligt snus).
Citera
2015-08-14, 02:19
Medlem
SYSTEMexes avatar
Göteborgs lös är väldigt god. Grov vettefan men god (y)
Citera
2015-08-14, 02:39
Medlem
357.Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
Göteborgs lös är väldigt god. Grov vettefan men god (y)
Nu frågar han om ett grovt snus din jävla tölp, Göteborgs Rapé är flicksnus! Dessutom lanserades en ny göteborgsdosa nyligen, MED PRIDE FÄRGERNA.

OnT: Det blir inte mycket grovare än Odens Extreme Lös. Kan vara svår att hitta, så rekomenderar även General Extra Strong Lös.

Grov och ettan är personliga favoriter, snusats i över 20 år.
Citera
2015-08-14, 03:07
Medlem
wakebakeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 357.Magnum
Nu frågar han om ett grovt snus din jävla tölp, Göteborgs Rapé är flicksnus! Dessutom lanserades en ny göteborgsdosa nyligen, MED PRIDE FÄRGERNA.

OnT: Det blir inte mycket grovare än Odens Extreme Lös. Kan vara svår att hitta, så rekomenderar även General Extra Strong Lös.

Grov och ettan är personliga favoriter, snusats i över 20 år.

Håller med föregående talare odens extreme lös är fin. Kan beställas på nätet. jäkligt smidigt faktiskt,och drar man ihop några som beställer samtidigt (slippa frakten) så kan man komma undan billigt.
Citera
2015-08-14, 03:23
Kronan lös är fin, påminner om grov lös i konsistensen och smaken är helt klart värd det lägre priset.
Citera
2015-08-14, 06:40
Medlem
jonesy.s avatar
Kronan lös har blivit lite av en ny favorit såhär då dom förbättrad smaken markant sen dom bytte design på dosan.
Senast redigerad av jonesy. 2015-08-14 kl. 06:43.
Citera
2015-08-14, 10:31
Medlem
Alltså jag fick en dosa hemmagjort snus av en kompis farsa, väldigt grovkornigt och djävulskt gott. Enligt mig den godaste känslan under läppen med ett så grovkornigt snus då jag upplever att de de jag har provat liksom smälter i käften. Känns nästan som att snusa mjuka karameller...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in