2015-08-14, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
För verkligheten är inte som en Bond-film där skurken öppenhjärtigt skryter om sina bedrifter.
Vi har intervjuat några om vad Reinfeldt tycker. Men vi har inte ställt frågan till Reinfeldt själv. Känns seriöst.
Citera
2015-08-14, 17:31
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sguelaiche
De handlar inte om att Lundgren ställer upp på intervju. Han svarar för att han inte vet vilka oseriösa rasistiska stollar som driver GS.
Har du en källa på att de är oseriösa och rasistiska?

Har du en källa på att Bo inte vet vilka de är?
Citera
2015-08-14, 17:38
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
De handlar inte om att Lundgren ställer upp på intervju. Han svarar för att han inte vet vilka oseriösa rasistiska stollar som driver GS.

kan du länka något inslag av GS som är på något sett rasistiskt?
Citera
2015-08-14, 17:54
Medlem
Citat:
Har du en källa på att de är oseriösa och rasistiska?

https://www.interasistmen.se/podd/ir...kning-sverige/
Citat:
Har du en källa på att Bo inte vet vilka de är?
Jag har träffat Lundgren själv och är övertygad om att han inte skulle låta sig intervjuas om han visste vilka de här stollarna är.
Citera
2015-08-14, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
kan du länka något inslag av GS som är på något sett rasistiskt?
Citera
2015-08-14, 18:03
Medlem
LameBulls avatar
Citat:
Hur vet du det? Samt vad menar du med
Citat:
oseriösa rasistiska stollar som driver GS.
Kan dom aldrig ha rätt i sak? På vilket sätt är de oseriösa menar du?
Citera
2015-08-14, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LameBull
Hur vet du det? Samt vad menar du med Kan dom aldrig ha rätt i sak? På vilket sätt är de oseriösa menar du?
Jag hänvisar till en podd där interasistmen granskar GS här ovan. Lyssna på den.
Citera
2015-08-14, 18:08
Medlem
LameBulls avatar
Citat:
Jag hänvisar till en podd där interasistmen granskar GS här ovan. Lyssna på den.
Jag har redan hört den, du ser den som ett bevis? allt som "rasister" säger är fel?
Citera
2015-08-14, 18:12
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:

Jag har träffat Lundgren själv och är övertygad om att han inte skulle låta sig intervjuas om han visste vilka de här stollarna är.
'Inte rasist men' är givetvis högst subjektiva i sin bedömning. Vad du inte verkar förstå är att det inte går att mäta rasism. Alltså blir din åsikt helt irrelevant.

Du saknar källa alltså vad gällande Bo Lundgren. Utmärkt!

Förövrigt saknar det ju helt betydelse vilka det är som har tagit fram dessa uppgifter. Det vikta är vad som framkommer. Reinfeldt ville krossa den svenska välfärden med hjälp av massinvandring. Svart på vitt direkt från Bo Lundgren, en person som borde ha koll på hur det låtit i Moderata Samlingspartiet.

Seså, kryp nu tillbaka under stenen du kom från. Dina försök till skademinimering och att ta diskussionen i en annan riktning är bara patetiska.
Citera
2015-08-14, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LameBull
Jag har redan hört den, du ser den som ett bevis? allt som "rasister" säger är fel?
Det jag säger är att GS består av oseriösa rasistiska stollar. Om sedan rasister kan säga något som är rätt eller fel är en fråga du framför.
Citera
2015-08-14, 18:14
Medlem
Citat:
Varför frågar man inte Fredrik Reinfeldt direkt om vad han tycker i stället för att med påståenden och ledande frågor "intervjua" hans pappa och en tidigare partiledare?

Joduu vilken smart ide'! Psykopater och landsförädare brukar ju vara helt ärliga och prata helt fritt ur hjärtat. Det är ju så att säga deras signum.
Citera
2015-08-14, 18:14
Medlem
Citat:
'Inte rasist men' är givetvis högst subjektiva i sin bedömning. Vad du inte verkar förstå är att det inte går att mäta rasism. Alltså blir din åsikt helt irrelevant.
Antingen är man rasist eller så är man det inte.
Det går alltså utmärkt att "mäta rasism".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in