Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-10-22, 15:24
  #1
Medlem
Usche, igår så tryckte jag i mig två st imovane 5mg och 2st oxascand 20mg. Efter kanske 30 min fick jag läskigt ont i magen, ungefär över magsäcken, kändes som att jag behövde spy och mitt hjärta dunkade jättesnabbt. Låg och kollade på tv och försökte andas lugnt och drick lite vatten, fortsatte att vara så, sen efter 1 timma började ögonen att bli tunga, fast inte av trötthet, mera uttorkning och det började rinna. Och jag mådde inte alls något bra.

Har tagit oxascand innan, inte regelbundet though, idag var det kanske första gången på några veckor, men itne tillsammans med imovane. Kan det vara kombinationen som gjorde det, eller vad? o: För imovane har jag tagit i ca 2-3 veckor oh inte mått illa.
Citera
2005-10-22, 19:37
  #2
Medlem
CpGurrAs avatar
Kan ha berott på kombon eller så är du på väg att bli sjuk. Om man tar piller på tom mage har jag också kännst att jag kan känna mig lite illa till mods.
Drack några shots och CB igår och tog även då 100mg sobril och kunde känna att det skummade till i magen.

Jag tror du var tom i magen och kanske lite ovan att blanda.
Citera
2005-10-22, 20:29
  #3
Medlem
Porrpojkes avatar
Det är för små doser av godis för att det ska bero på det, lätt psykiskt...förmodligen förväntade du dig en jävla resa men eftersom du tog så lite så mådde du dåligt i stället...högre doser nästa gång o sänk förväntningarna
Citera
2005-10-22, 23:21
  #4
Medlem
Noo, skulle inte flumma. Skulle bara sova och slappna av lite ^^ Hm, och jag åt godis innan. Kanske berodde på det, förmkt chips och godis ^^

Förresten, många säger att man kan flumma på imovane, jag har tagit ca.. hm.. 15mg sammalagt, inte ett shit har hänt. Högre dos, eller what?^^
Citera
2005-10-23, 14:47
  #5
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caspian
Usche, igår så tryckte jag i mig två st imovane 5mg och 2st oxascand 20mg. Efter kanske 30 min fick jag läskigt ont i magen, ungefär över magsäcken, kändes som att jag behövde spy och mitt hjärta dunkade jättesnabbt. Låg och kollade på tv och försökte andas lugnt och drick lite vatten, fortsatte att vara så, sen efter 1 timma började ögonen att bli tunga, fast inte av trötthet, mera uttorkning och det började rinna. Och jag mådde inte alls något bra.

Har tagit oxascand innan, inte regelbundet though, idag var det kanske första gången på några veckor, men itne tillsammans med imovane. Kan det vara kombinationen som gjorde det, eller vad? o: För imovane har jag tagit i ca 2-3 veckor oh inte mått illa.

Imovane
Biverkningar
Vanliga (fler än en patient av 100 drabbas): Muntorrhet, bitter smak i munnen (ofta övergående). Dåsighet, som är beroende av dosens storlek.
Mindre vanliga: Huvudvärk, förändrat drömmönster, illamående, oro, yrsel.

Men konstigt om du har tagit Imovane innan och inte mått dåligt. Så det verkar ändå inte vara det. Men kan vara. Men skule inte tro att det beror på kombinationen heller.
Citera
2005-10-23, 15:28
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangorabatt
Imovane
Biverkningar
Vanliga (fler än en patient av 100 drabbas): Muntorrhet, bitter smak i munnen (ofta övergående). Dåsighet, som är beroende av dosens storlek.
Mindre vanliga: Huvudvärk, förändrat drömmönster, illamående, oro, yrsel.

Men konstigt om du har tagit Imovane innan och inte mått dåligt. Så det verkar ändå inte vara det. Men kan vara. Men skule inte tro att det beror på kombinationen heller.

Menar ju det. Hm, kanske var kombinationen isf. Eller för mkt chips innan.
Citera
2005-10-23, 18:26
  #7
Medlem
CpGurrAs avatar
Intag minst 50mg och drick nån öl så blir man flummig men annars blir man bara sömning, inte skön utan bara sömning och en jävla dryg smak i munnen i 2 dar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback