2016-04-02, 17:35
Medlem
anteri17s avatar
Viktig match mot AC Bosman. Målet är tre fina bortapoäng. Dessa elva ska primärt göra jobbet:

Consigli

Manolas Miranda Rodriguez Romagnoli

Vecino Naingolan Donsah

Susu Gomez Insigne

Fin lagbredd med nio olika klubbar representerade.
Citera
2016-04-03, 16:59
Medlem
anteri17s avatar
Hattrick av Suso och en balja av Gomez. Ytterligare en seger inkasseras, och vildarna från Norden stormar upp mot serieledning.
Citera
2016-04-03, 17:04
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Hattrick av Suso och en balja av Gomez. Ytterligare en seger inkasseras, och vildarna från Norden stormar upp mot serieledning.

Grattis! Vilken sanslöst bra omgång av dig.

Jag gör det också bra. Kul att mina nyförvärv levererar. Synd bara att jag möter mitt farmarlag så det spelar inte så stor roll.
Citera
2016-04-03, 18:32
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Tungt med minst 17 poäng för Suso. Jag har fortfarande vissa förhoppningar om tre poäng i min bortamatch mot Dawkins övning...men för varje mål som Icardi måhända gör får jag då en minuspoäng eftersom det blir Padelli som räknas som målvakt för mig. Kanske det blir oavgjort, och då serieledning för dig.
Senast redigerad av Ezzelino 2016-04-03 kl. 19:27.
Citera
2016-04-03, 18:53
Medlem
Ferry31s avatar
Både Birsa och Defrel tror jag är lediga på marknaden för er som vill förstärka er anfallsuppsättning efter den här omgången.
Citera
2016-04-04, 01:41
Medlem
Ferry31s avatar
Tycker de flesta matcherna känns mer eller mindre avgjorda. Den återstående matchen imorgon kommer förmodligen inte spela så stor roll.

AC Bosman blir den här omgångens stora förlorare. Torsk på hemmais och blir till följd av det omsprungen av 3 lag.
Citera
2016-04-05, 14:53
Medlem
Ferry31s avatar
Resultat:

AC Bosman - I Selvaggi da Nordea 1-4
Dawkins Övning - Risorgimento 1-2
GA Farmers U21 - Go Ahead Farmers 0-5
Il Buffone - Eurogol 3-2

Fortfarande jämnt i ligan. Mycket kan hända när vi nu går in på den andra delen. Alla ska möta varandra en gång till. Härnäst för mig, svår bortamatch mot anteris mannar som är i sin bästa form på typ ett år.
Citera
2016-04-06, 13:30
Medlem
Ferry31s avatar
Preliminär elva för nästa match: Buffon; Izzo, Bonucci, Moretti, Tonelli; Rincon, Pjanic, Parolo; Meggiorini, Belotti och Sansone

Woho, 4 inlägg på raken!
Citera
2016-04-09, 11:51
Medlem
anteri17s avatar
Viktiga poäng på spel, som alltid.

Sportiello

Manolas Murillo Rodriguez Romagnoli

Badelj Montolivo Soriano

Suso Gomez Insigne

Suso och Gomez var fantastiska förra omgången. I helgen förväntar jag mig snarare mer från Insigne.
Jag tror att Milan har bra läge mot Juventus, därav både Romagnoli och Montolivo från start. Miranda avstängd, Murillo ersätter. På mitten tvingas jag dessvärre avvara Naingolan eftersom även han är avstängd.
Citera
2016-04-09, 13:35
Medlem
snillet_1s avatar
Marchetti

Danilo - Glik - Alex - Astori

Duncan - Marchisio - Biglia - Candreva

Perotti - Morata

---

Hoppas på starka Lazio- och Juve-insatser. Tufft att peta Dzeko på topp, men jag litar inte på honom.
Citera
2016-04-10, 17:33
Medlem
Ferry31s avatar
Jämn match mellan mig och anteri17. Han har Insigne men jag har Buffon. Lutar åt kryss just nu, men jag har fortfarande förhoppningar om 3 poäng med Parolo och Pjanic som fortfarande är kvar.
Citera
2016-04-10, 19:43
Medlem
Ezzelinos avatar
Ser ut att bli förlust i bortamatchen mot laget eurogol. Av mina spelare har bara Icardi och Hamsik hitintills gjort bra ifrån sig, Icardi med ett mål, och eurogol har två målskyttar (Pogba och Callejon) i elvan, och bättre snittbetyg. Jag skulle behöva åtminstone ett par mål från El Shaarawy och Digne i Romas match i morron. Men eurogol har Florenzi och Salah, och det är förstås lika sannolikt att de gör Romas eventuella mål hemma mot Bologna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in