Jag har bara två gröna mittfältare, Magnanelli och Valdifiori. Suarez är osäker, Badelj kommer börja på bänken. Benassi troligtvis på bänken, och så även De Jong. Jag kanske får hoppas på ett inhopp och 5.5 i betyg. Det gäller att undvika UFF.
Jag har bara två gröna mittfältare, Magnanelli och Valdifiori. Suarez är osäker, Badelj kommer börja på bänken. Benassi troligtvis på bänken, och så även De Jong. Jag kanske får hoppas på ett inhopp och 5.5 i betyg. Det gäller att undvika UFF.
Har samma problem så nog lägligt att vi två möts den här omgången då.
Laget som ställer upp i premiären mot I Selvaggi Da Nord är följande:
Szczesny (stava rätt på första försöket )
Lichtsteiner-Chiellini-Tomovic-Regini
Candreva-Giaccherini-Quaison
Kalinic-Dzeko-Luca Toni
Med tanke på att Alonso spelar mittback ikväll så bänkas han till förmån för Paletta. Suarez och Ilicic börjar på bänk i kvällens match, därför bänkas de även i mitt lag. In kommer två startspelande Viola-spelare - Badelj och Bernardeschi!
Men fitta. Tog för givet att deadline för elvan var 17:59, men tydligen var den 17:30 i bästa Fantacalcio-stil. Vad är det för jävla sida egentligen, processar grejer som att det är en faxmaskin från 70-talet.
Men fitta. Tog för givet att deadline för elvan var 17:59, men tydligen var den 17:30 i bästa Fantacalcio-stil. Vad är det för jävla sida egentligen, processar grejer som att det är en faxmaskin från 70-talet.
Men det är därför vi älskar Serie A, det ska inte vara så flashigt, smidigt och kommersialiserat.
Badelj drar rött. Bernardeschi spelades i någon form av ytterbacks/ytterroll i ett 3-5-2/vridet 4-3-3. Han var kass, borde fått 4.5, nu verkar han komma undan med mer vettiga 5.5. Barzagli var bra när jag såg matchen i andra halvlek, men Juves floppresultat drar såklart ner betyget till 5.5.
Nej, mycket upp till Muriel och Vazquez imorgon. Annars får jag hoppas på 0-0, vilket iofs inte är en omöjlighet då Ale Viola redan bränt två av tre forwards, båda utan mål.
Grämer mig lite att jag inte bytte till tremanna-anfall och satte in Iago. Övervägde det faktiskt, men var för lat för att börja mixtra (om jag ska vara ärlig kom jag dock inte så långt att jag bestämde mig för vem av Iago eller Honda som i så fall skulle in)
Iago fick alltså 10p, och det är allt som räknas? (det är inte så att mål, assist eller annat räknas separat?)
edit: Får väl hoppas på att Gazettan har rätt i att varken Anderson eller Honda startar då... För då byts Iago in i mitt lag?
Senast redigerad av Smerch 2015-09-13 kl. 09:15.