Citat:
Du är verkligen mer än lovligt fucked up i skallen just nu.
Jag är för den svenska sexköpslagen allright? Detta delar jag med en kraftig majoritet av Sveriges befolkning, så om du nu anser allt vad du skriver om min person för att jag är för sexköpslagen, det anser du alltså också om en majoriteten av Sveriges befolkning?
Känns det bra?
Sen? Vilka är det som orsakar allt "lidande" och "värsta tänkbara fasa" du pratar om som drabbar prostituerade världen över och så även i Sverige?
Är det sånna som jag kanske?
Är det feminister/ kvinnor/ pro-sexköpslags människor/ mer än halva Sveriges befolkning som misshandlar, dödar, våldtar, utnyttjar, kidnappar, kränker prostituerade människor eller står för efterfrågan av prostituerade världen över? eller? kanske är det sexköpare/ hallickar? hmm? något som slagit herr blåst isbjörn någonsin?
Sen är det tämligen uppenbart vilka det är i denna tråd som gör bort sig stup i kvarten och det är fanimig inte min sida. Du själv ligger i topp just nu på fjant med stor F som inte har den blekaste fisordning på vad han tänker eller skriver.
Helt ärligt så kan du dra åt helvete. Sånt skit som du skriver är inte värt besväret att svara på.
Jag är för den svenska sexköpslagen allright? Detta delar jag med en kraftig majoritet av Sveriges befolkning, så om du nu anser allt vad du skriver om min person för att jag är för sexköpslagen, det anser du alltså också om en majoriteten av Sveriges befolkning?
Känns det bra?
Sen? Vilka är det som orsakar allt "lidande" och "värsta tänkbara fasa" du pratar om som drabbar prostituerade världen över och så även i Sverige?
Är det sånna som jag kanske?
Är det feminister/ kvinnor/ pro-sexköpslags människor/ mer än halva Sveriges befolkning som misshandlar, dödar, våldtar, utnyttjar, kidnappar, kränker prostituerade människor eller står för efterfrågan av prostituerade världen över? eller? kanske är det sexköpare/ hallickar? hmm? något som slagit herr blåst isbjörn någonsin?
Sen är det tämligen uppenbart vilka det är i denna tråd som gör bort sig stup i kvarten och det är fanimig inte min sida. Du själv ligger i topp just nu på fjant med stor F som inte har den blekaste fisordning på vad han tänker eller skriver.
Helt ärligt så kan du dra åt helvete. Sånt skit som du skriver är inte värt besväret att svara på.
Snälla du, självklart har lagen stöd...ingen har sett annat än den bild ni vill visa upp.
Skulle däremot AI, UN, Sexarbetarna m.m. syn på detta få samma utrymme i media så skulle stödet falla som höstlöv.....det tror jag även du vet fast du skulle aldrig erkänna det.
Men så länge det innebär politisk/karriärens undergång, tja ingen vågar sticka ut hakan när levebrödet står på spel.
Stödet bygger på en skrämselpropaganda, som extremisterna lyckats bra med....konvertera eller dö filosofin funkar.
Lyckligtvis förändras världen i en rasande takt och vi kommer inte undan, det är bara en tidsfråga innan en respekterad politiker vågar ta frågan på allvar, media börjar se saken ur AI perspektivet och sexarbetarnas åsikter får belysa befolkningen...........världen skulle vara en bättre plats utan extremister som du.
