2015-08-11, 22:07
Medlem
Fridfullts avatar
Ur artikel från Feber:
Citat:
Våra Värsta År, eller Married... With Children som serien heter i staterna, håller för tillfället på att återupplivas av David Faustino, som spelade sonen Bud Bundy i serien.
(...)
Den nya serien kommer fokusera på Bud Bundy och hans nya familj.

"Våra värsta år" är min personliga favoritserie, alla kategorier.
Huvudrollsinnehavarna har i tidigare intervjuer sagt att beskedet om att originalserien skulle läggas ner kom oväntat, att de var förberedda på att spela in ytterligare avsnitt, varför jag tror att alla inblandade är sugna på att väcka liv i de klassiska karaktärerna igen.
Känns roligt och naturligt att serien ska fokusera på Bud och hans familj, då han och Kelly vid det här laget skulle vara alldeles för gamla för att bo hemma (fast när det gäller familjen Bundy är allt möjligt).

Det verkar som att hela familjen Bundy, beståendes av Al (Ed O'Neill), Kelly (Christina Applegate), Peg (Katey Sagal) och Bud (David Faustino) är klara för serien. När serien har premiär återstår att se.

Vad tror ni om det här?
Är Ed O'Neill lika vass som då och kommer han fortfarande få dra sina råa skämt om exempelvis tjocka kvinnor?
Citera
2015-08-11, 22:10
Medlem
Qusimotos avatar
kan bli bra samtidigt som det kan bli helt åt helvete

Al Bundy är kung bästa tv personligheten någonsin, femenisternars värsta mardröm
Senast redigerad av Qusimoto 2015-08-11 kl. 22:13.
Citera
2015-08-11, 22:13
Medlem
st0ckiss avatar
Fy fan vad bra! Även jag håller serien som en av de bästa genom tiderna, även om den tappade lite på slutet. Det gör förvisso alla serier, men de lyckades hålla bra stil ändå.

Ser fram emot nyinspelningarna riktigt mycket. Både Katey Sagal och Christina Applegate är två kvinnor som båda håller riktigt grym toppklass fortfarande. Peggy var stort onanimaterial när man var liten Undrar om Kelly kommer vara lika blåst fortfarande?
Citera
2015-08-11, 22:15
Medlem
Fridfullts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
kan bli bra samtidigt som det kan bli helt åt helvete

Utveckla gärna!
Det enda som jag ser kan hindra en succé är kvaliteten på manuset.
Citera
2015-08-11, 22:17
Medlem
Burkbubbas avatar
Läste om detta för ett tag sedan, men då stod det ingenting om att Ed O`Neill skulle vara med. Hoppas det fortsätter i samma negativa anda angående tjockisar och dålig ekonomi. Ska även bli kul att se hur dom löser detta, är ungarna totalt misslyckade och bor kvar hemma? Som sagt ska det bli jäkligt roligt!
Citera
2015-08-11, 22:21
Medlem
The.Swedes avatar
Du gjorde min kväll!
Citera
2015-08-11, 22:24
Medlem
Låter intressant men inget kan vara bättre än originalet i detta fall.
Citera
2015-08-11, 22:26
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Låter intressant men inget kan vara bättre än originalet i detta fall.

Det är mycket sällan något är bättre än originalet, så lär fallet vara nu också.
Men det ska bli riktigt kul att se hur de utvecklar karaktärerna och om Al kommer vara lika manschauvinistisk fortfarande
Citera
2015-08-11, 22:27
Medlem
Låter väldigt intressant och skall bli trevligt att se första avsnittet.

Man följde ju varje avsnitt av married with children när man var ung och det var den serie man längtade till att titta på.

Tack till ts för denna nyheten.
Citera
2015-08-11, 22:35
Medlem
OleYellers avatar
Fan vad kul! Stor jävla floppvarning men ändå roligt. Lär dröja dock..

Women.. Can't live with'em. The end. - Al Bundy
Citera
2015-08-11, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Det är mycket sällan något är bättre än originalet, så lär fallet vara nu också.
Men det ska bli riktigt kul att se hur de utvecklar karaktärerna och om Al kommer vara lika manschauvinistisk fortfarande

Alltså jag fattar fasiken inte vad det är de lyckats med i den där serien, det är väl inget som direkt går att peka på utan beror på sammansättningen av allt och även skådisarna, men jag lessnar aldrig på att se repriser av denna serie, oavsett hur många ggr. jag sett samma avsnitt. Har inte sett så många på sistone då de visas på så knäppa tider imo. Vill gärna se att de lägger in repriserna på eftermiddagarna igen som för några år sedan.

Kommer någon ihåg serien som gick för många år sedan som kändes som en kopia med vissa förändringar, tex. var dottern den smarta... Det engelska namnet var Unhappily Ever After. Kommer inte ihåg det svenska namnet. Tydligen var det samma skapare till Married with children som skapade denna och enligt wiki beskrivs att det var olyckligt att de två serierna jämfördes med varandra.
https://translate.google.se/translat...er&prev=search
Citera
2015-08-11, 22:38
Medlem
2anRuless avatar
Fantastiska nyheter! Låt oss nu hoppas att Al, kungen, och resten av familjen kommer tillbaka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in