Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-10, 15:59
  #1
Medlem
Hejsan!

Ska beställa en väska för min laptop idag eller imorgon men är fortfarande lite osäker på vilken vilken väska jag ska köpa, eller mestadels vilken färg jag ska välja.

Den väska jag har kollat mest på är denna som också finns i svart.

Vilken färg är lättast att matcha och vilken färg är snyggast enligt er? Jag har under en längre tid använt valt brunt när det gäller bälte, skor o.s.v så är väl lite därför jag mest har kollat på den bruna väskan, men eftersom jag planerar att köpa en ytterrock senare i höst eller tidig som troligtvis blir svart blir jag lite osäker, är det ett "stilbrott" att ha en brun väska och en svart rock?

Budget ligger för övrigt på 3 500kr.

Tack på förhand
Citera
2015-08-10, 16:02
  #2
Medlem
R.Victorianos avatar
Det är ett stilbrott att fortfarande köpa Tiger of Sweden produkter.
Citera
2015-08-10, 16:03
  #3
Medlem
Dabbans avatar
Svart datorväska är ju helt klart det som rekommenderas.
Citera
2015-08-10, 16:21
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Det är ett stilbrott att fortfarande köpa Tiger of Sweden produkter.

Något annat märke du kan rekommendera och varför tycker du så? Är inte direkt någon expert på märken själv.
Citera
2015-08-10, 16:29
  #5
Medlem
R.Victorianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tejo
Något annat märke du kan rekommendera och varför tycker du så? Är inte direkt någon expert på märken själv.

Du vill nog inte ha mina tips då jag kör ryggsäck för jag har mer av en street-stil. Men vill du verkligen punga ut 3,3k för en ToS väska? Måste ju finnas märken som inte 90% av befolkningen associerar med tidigt 2000-tal och fjortisar. Men vill du verkligen lägga 3,3k på en väska så köp den du tycker är snygg. Och skulle jag se en person med svart läderväska och svart rock skulle jag tänka att personen var sadistisk, eller någon som pluggar ekonomi tror han är ball med schteek-frisyr eller emo, kanske alla tre tillsammans faktiskt.. Liva upp det lite med lite färg.
__________________
Senast redigerad av R.Victoriano 2015-08-10 kl. 16:34.
Citera
2015-08-11, 12:33
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tejo
Något annat märke du kan rekommendera och varför tycker du så? Är inte direkt någon expert på märken själv.

Måste väskan vara i läder? Sandqvist gör annars snygga väskor.
Gå in på careofcarl.com och sök på portföljer.
Citera
2015-08-12, 17:44
  #7
Medlem
Älskar Waterfield Design (sfbags.com) dyrt satan, men gediget handgjort, bra utbud och många val av detaljer på väskorna.
Citera
2015-08-13, 20:58
  #8
Medlem
AndrewBernards avatar
Kläder och skor: Köpråd --> Klockor och accessoarer

/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback