Det beror ju på vart du bor. Annars ger tidigare idol-deltagaren nathalie bretoneche lektioner via skype. Hon är riktigt grym på att lära ut, men tar mest elever som verkligen vill komma någonstans. Och dyrt är det också, men det är det kanske värt ;-)
Kan inte länka, men skriv hennes namn .com, och klicka dig vidare till vocal coaching Kan även hända att jag stavade hennes namn fel, det gör jag oftast.
Själv går jag hos en kille som heter Felipe Carvalho, ruskigt skicklig coach speciellt om man vill förbättra sin sångteknik. Han är sjukt billig också i jämförelse med folk med liknande kompetens och då har jag testat sjukt många olika både pedagoger och tekniker.
Ett annat dyrare alternativ som e grymt är Daniel Formica, sjungit som proffs i LA i typ 20 år, haft alla stjärncoacher du kan tänka dig. Sjunger allt från soul till pop och rock felfritt. Helt jävla löjlig pipa. Sjukt bra lektioner med
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!