• 1
  • 2
2015-08-09, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattayarules
Jag har inga förhoppningar att " vinna henne tillbaka "
Jag har en ny tjej
Blanda in föräldrar???
Jag vet inte hur gammal du är men jag är vuxen, likaså mitt ex.
Vare sig hon eller jag blandar in föräldrar i det här.
Förrästen helt omöjligt även fast vi skulle vilja, p.g.a. av dom är avlidna/ urfattiga.
Nåväl, jag tänker mig inte vinna nånting på det här, jag vet att jag förlorar på det här men hon behöver verkligen hjälp.

Hur gammal jag är är väl ganska ointressant i frågan, men jag räknar mig också som vuxen... i min värld kvittar det dock hur gammal man är, har man ekonomiska problem är det ju inte helt otänkbart att kanske ens föräldrar kan stötta? kan dom inte det eller är man för stolt för att fråga så är väl det givetvis en sak, men det är iallafall en tanke.

Vore ju faktiskt mer logiskt att få hjälp av en förälder än ett gammalt ex?
Citera
2015-08-09, 20:07
Medlem
Pattayaruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dveg
Hur gammal jag är är väl ganska ointressant i frågan, men jag räknar mig också som vuxen... i min värld kvittar det dock hur gammal man är, har man ekonomiska problem är det ju inte helt otänkbart att kanske ens föräldrar kan stötta? kan dom inte det eller är man för stolt för att fråga så är väl det givetvis en sak, men det är iallafall en tanke.

Vore ju faktiskt mer logiskt att få hjälp av en förälder än ett gammalt ex?

Ok, jag fattar hur du tänker men jag är uppvuxen på det hårda sättet.
Finns inte i min värld att jag skulle be en förälder om finansiell hjälp, även om det nu vore möjligt men det är som sagt omöjligt, tom fysiskt.
Jag anser att om man är vuxen så klarar man sig själv utan föräldrars hjälp.
Men, visst har du en poäng att hellre fråga en förälder än ett ex
Men det gäller inte oss.
Citera
2015-08-09, 20:24
Medlem
då vet vi att den vägen är stängd. önskar dig såklart lycka till och hoppas att det inte brakar av åt helvete, för det låter som en ganska smal hängbro att knata på ett par år....
Citera
2015-08-09, 20:48
Medlem
avrogados avatar
Ledsen att jag 'marinerar min näsa' igen.

En tanke kan vara att du berättar precis allt om detta till din nya donna.

Det finns ju trots allt en risk att du sitter med en svart petter och kommer få lägga ut all ränta plus kapitalskulden för 'förra årets' modell.

Vad tycker hon?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in