• 1
  • 2
2015-08-08, 19:36
Medlem
NecroBytes avatar
Personligen så äre skit vilket är synd, kommer in i nån sorts abstinens och tänker bara på snus med skiten inne. Tillfredställer inte nikkobehovet bara båt o ha i läppen.

Vad tycker ni? Finns det nåt billigt snus som tillfredställer dig?
Citera
2015-08-08, 19:56
Medlem
franges avatar
Ja, Knox Stark portion fungerar finemang för mig.
Citera
2015-08-08, 20:01
Medlem
BlodigtHelvetes avatar
Min högst personliga åsikt är att billig snus smakar billigt. Om jag inte kan njuta av den snus jag köper, varför ska jag då köpa den?

Har varit lite av en sökare när det gäller snus. Jag har alltid landat i att riktigt snus (alltså Swedish Matchs) smakar bäst. Å andra sidan kan det ju vara så enkelt att det är den jag är uppvuxen på och lärt mig att älska (men också hata!).
Citera
2015-08-08, 20:12
Medlem
NecroBytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigtHelvete
Min högst personliga åsikt är att billig snus smakar billigt. Om jag inte kan njuta av den snus jag köper, varför ska jag då köpa den?

Har varit lite av en sökare när det gäller snus. Jag har alltid landat i att riktigt snus (alltså Swedish Matchs) smakar bäst. Å andra sidan kan det ju vara så enkelt att det är den jag är uppvuxen på och lärt mig att älska (men också hata!).

Tycker swedish match produkter tillfredställer bäst faktist de billiga sorterna i sortimentet som kaliber. Men verkar som allt annat snus är skit utanför swedish match. Kaliber är okej men generalen är ju en jävla njutning för det tillfredställer bäst... hmm
Citera
2015-08-08, 20:13
Medlem
NecroBytes avatar
Till o med skrufs premium snus tillfredställer inte alls liks nära även det har mer nikotin.
Citera
2015-08-08, 20:18
Medlem
jamescarters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigtHelvete

Tror snarare det är att du är van vid att snus "skall" smaka så, SM har ingen vidare kvalité på sin tobak tyvärr.

Ont: Har snusat de mesta från Islay Whisky succén som förstördes(när dem började blanda ut tobaken med skit) till Odens billigare produkter och man får vad man betalar för i mitt tycke, i många av de billigare dosorna hittar man mindre påsar, färre påsar eller helt enkelt dåligt innehåll, de fungerar till att stilla ett nikotinbegär men för dom flesta är det nog inte därför dom snusar utan för smaken
Citera
2015-08-08, 20:23
Medlem
NecroBytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamescarter
Tror snarare det är att du är van vid att snus "skall" smaka så, SM har ingen vidare kvalité på sin tobak tyvärr.

Ont: Har snusat de mesta från Islay Whisky succén som förstördes(när dem började blanda ut tobaken med skit) till Odens billigare produkter och man får vad man betalar för i mitt tycke, i många av de billigare dosorna hittar man mindre påsar, färre påsar eller helt enkelt dåligt innehåll, de fungerar till att stilla ett nikotinbegär men för dom flesta är det nog inte därför dom snusar utan för smaken

När jag sitter med billig snus i munnen så kan jag inte sluta tänka på snus o sen provar man general tex och man blir helt klar i huvudet etc förstår riktigt inte. Och nan glömmer bort då att man har snus i truten. Min hjärna kanske bara protesterar mot annat. Ingen annan som förstår mig?
Citera
2015-08-08, 22:33
Medlem
Jag har ingen aning varför men jag gillar faktiskt inte General osv. från SM jag snusar faktiskt helst skruf och gustavus. Gustavus är nog det bästa snuset enligt min åsikt iallafall om man jämför pris med smak/mängd/pris. Man kan ju inte klaga på 169 kr stocken @snus2
Citera
2015-08-08, 23:47
Medlem
succ1es avatar
älskar skruf...

men ey.. knox är bäst inom (billigt snus) tycker jag iaf
Citera
2015-08-08, 23:54
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NecroByte
Till o med skrufs premium snus tillfredställer inte alls liks nära även det har mer nikotin.

Skruf är inget billigt snus. Det är i samma prisklass som General och Ettan. Skruf Stark Portion är min favorit sedan många år, innan körde jag med Ettan.

Har provat olika billiga men inte fastnat. Kaliber fungerar men jag känner mig inte tillfredsställd. Har även provat Ettan igen (inte billigt) men inte heller det ger mig sådan njutning som Skruf
Citera
2015-08-09, 00:42
Medlem
2anRuless avatar
Nej, det finns inget billigare snus som tillfredsställer mig. Det finns inget dyrt heller, utan det är endast Göteborgs Rapé, självklart lös, som stillar mitt begär.
Citera
2015-08-09, 00:44
Medlem
Vad är definitionen av billigt snus då?
<20 dosan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto