Eftersom jag verkar klippa första posten kan jag väl klämma in de första 4 obligatoriska "tankarna" i såna här trådar så vi sparar vi lite tid och plats
- Oj våldsbrott måste vara en neger
- Oo nej det är en ziggis, jag vet det för att en gång tiggde en ziggis vid korvmojen, var rädd att han skulle repa min epatraktor
Olskroken alltså... mycket unga människor där, känns som ett riktigt sånt kvarter nyutflugna kids flyttar till, ålder på de båda hade varit intressant. Måste ju vara nåt slags vansinnesdåd, eller varför stannar hon kvar i lägenheten liksom. Känns inte som om man efter att ha mördat sambon gör en macka och läser GP i väntan på snuten. Eller kanske var det självförsvar eller nåt sånt, att mannen hade nåt knasigt på gång som hon satte P för.
Edit: Lärde mig att räkna, och oj kanske skulle läst artikeln TS länkade, 45-årsåldern på kvinnan tydligen, skyller på att jag inte ville ge Expressen visningar
Citat:
Det är under lördagsmorgonen oklart vad de inblandade har för relation till varandra eller om någon av dem bor i lägenheten
Fan är det för horsande squatters?