• 1
  • 2
2015-08-06, 17:43
Medlem
Arkiaters avatar
I en artikel i danska Extrabladet sägs det att sex mellan människor kommer vara ett minne blott om 50 år, då människan vid den tiden kommer föredra sex med en robot, p g a sex mellan människor kommer anses allt för primitivt. Vad tror ni om detta?
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...botter/5675448
Citera
2015-08-06, 18:12
Bannlyst
Herregud. Nej, jag tror verkligen inte att det kommer hända. Det finns ju redan sexleksaker? Hur hade de kloka forskarna tänkt att detta ska föra evolutionen framåt?
Citera
2015-08-06, 18:16
Japan verkar ju redan ha problem nu att det föds för lite barn. En orsak kan ju vara alla alternativa sexredskap som finns att tillgå. Sexdockor och allt som finns där. Kommer nog inte ersätta helt. men för många med socialaproblem när det bli det enda alternativet.
Citera
2015-08-06, 18:20
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Tja, en liten söt rödhårig flickrobot som inte säger.

X du kom för fort
X nej, fel hål
X du milde, det var den minsta jag har sett
X aj, du är för tung
X kliv av, jag måste kissa
X nej, inte ikväll, jag har huvudvärk, igen

Men, nej jag föredrar nog äkta vara (nej, jag har aldrig själv hört kommentarerna i verkligheten, kanske andra har)
Citera
2015-08-06, 18:22
Medlem
morpdeuss avatar
Ja, det kommer förmodligen flitigt idkas samlag med robotar eller någon virtuell variant.
Citera
2015-08-06, 18:33
Medlem
Robotsex vill jag inte missa, bäst att börja äta mer grönsaker så att jag överlever i femtio år.

Hmmm, nu blir man allt lite sugen. Får fundera lite på hur jag vill förlora robotoskulden.

Undrar om robotarna kommer ha något privatläge alternativt en funktion för att kunna rensa positionshistoriken. Man vill ju inte att barnbarnen ska hitta hushållsroboten Anna med senaste kommandot "Position: hängande apan i prutten" eller liknande.
Citera
2015-08-06, 19:28
Moderator
blomvattnares avatar
Barn och familj --> Sextekniker och sexhjälpmedel
/Moderator
Citera
2015-08-06, 19:34
Medlem
Snusovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling

X du kom för fort
X nej, fel hål
X aj, du är för tung

Men, nej jag föredrar nog äkta vara (nej, jag har aldrig själv hört kommentarerna i verkligheten, kanske andra har)

Du hade mig redan vid "söt rödhårig flickrobot"!

Detta är en utveckling jag gärna hade sett. Den sista pusselbiten som eliminerar allt behov av en partner.
Citera
2015-08-06, 20:20
Avstängd
Hackebeilchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling

X du kom för fort
X nej, fel hål
X aj, du är för tung

Jag har aldrig hört någon av just de kommentarerna men jag har hört andra. Men ändå skulle inte jag heller vilja ha en robot.
Citera
2015-08-06, 20:48
Medlem
poolos avatar
En robot som tjejen i Ex Machina? Skulle lätt kunna byta, men inte av orsaken att det andra alternativet är för primitivt
Citera
2015-08-06, 22:05
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Finns en kul film från 1949
Den fulländade kvinnan. - the perfect woman

En robotkvinna som är perfekt, kul, i synnerhet på slutet när den löper amok.
Citera
2015-08-06, 23:41
Bannlyst
Jo alla borde om 50 år ha skaffat sig varsin Fisto alá New Vegas som hjälper en på traven...

Om vi inte vid det laget fått kontakt med utomjordiskt liv och då istället väljer att ha intergalaktiskt gruppsex....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in