2015-09-11, 23:01
Medlem
Hans FB funkar fint?

https://www.facebook.com/kr*stoffer.*ndersson.50

*=i , * = a
Citera
Medlem
Ska bli enormt spännande att ta del av Fup, när den kommer , och se hur många som får stå på skampålen...Alla som anser sig vara poliser, förundersökningsledare o åklagare.
Citera
Medlem
Tilteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcantario
GW Persson är en äventyrlig meteorolog som slänger ur sig uttalanden, en opportunist som ibland får mer rätt än fel i sin instant-expert-roll: "GW är rätt säker på hur 19-åringen kommer att uppträda och agera i förhören framöver.
– Han kommer att vara som en öppen bok."

Vi tackar för förutsägelsen.

Han grundar väl det på tidigare erfarenheter av likasinnade. Anders Eklund var också en öppen bok när han väl åkte fast.
Citera
Medlem
Enligt säkra källor hittades tjejen naken (varpå man misstänker våldtäkt) även pinne/gren i halsen. Otroligt tragiskt.
Citera
2015-09-11, 23:02
Medlem
AAA1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Jag tror inte att familjen angav honom. De tog bort honom från Facebook först idag på eftermiddagen.
Om de ville ange honom borde de tagit bort honom INNAN hans namn blev känt. Hade jag varit hans morsa hade jag sagt till honom att ta bort sin facebook helt innan jag tipsade.
Jag tycker att de har betett sig som om de blev ställda efter att han hämtades in. Liksom vad är poängen att sanera facebook nu after the fact om de visste innan vad som skulle hända.

Nej, det var nog inte familjen som tipsade.
Som jag skrev så behöver ju hans mor inte ha vetat att det var han. Hon kanske frågade vad det var som tyngde honom så och då svarade han att han hade varit i spåret aktuell tid men att han inte hade med mordet att göra och att han hade hållit tyst om det faktum att han hade varit där eftersom han inte ville bli misstänkt. Innerst inne anade morsan nog det värsta men hon ville inte tänka tanken. När hon ringde polisen så var det för att berätta att han hade varit där och inget annat, det hade hon berättat för honom att hon skulle göra. De var överens om det. Han skulle bara topsas och avföras, sen blev det ju inte riktigt så.
Citera
2015-09-11, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Men att ens kalla det för "högintelligent". Antingen är man väl intelligent eller så är man normalbegåvad eller så är man korkad. "Högintelligent"? "Stor tillgång"... jag hade mycket bra betyg i skolan men det är aldrig någon som har sagt att jag är en "stor tillgång". Och jag sliter som ett djur. Varför är inte jag en "stor tillgång" då?

Det hjälper inte att ha bra betyg i skolan om folk uppfattar dig som en elak jävel som bara vräker ur dig skit om andra. Bara det att kommentera den här GM:s yttre utseende, precis som det har med saken att göra, är så förbannat korkat!

Det kan vara så att GM var fixerad vid att bli seriemördare helt enkelt... ...då är det hans inre utseende som har betydelse...fatta det!!
Citera
2015-09-11, 23:03
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcantario
GW Persson är en äventyrlig meteorolog som slänger ur sig uttalanden, en opportunist som ibland får mer rätt än fel i sin instant-expert-roll: "GW är rätt säker på hur 19-åringen kommer att uppträda och agera i förhören framöver.
– Han kommer att vara som en öppen bok."

Vi tackar för förutsägelsen.

Just därvidlag tror jag att han har helt rätt.
Citera
2015-09-11, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Men att ens kalla det för "högintelligent". Antingen är man väl intelligent eller så är man normalbegåvad eller så är man korkad. "Högintelligent"? "Stor tillgång"... jag hade mycket bra betyg i skolan men det är aldrig någon som har sagt att jag är en "stor tillgång". Och jag sliter som ett djur. Varför är inte jag en "stor tillgång" då?

Därför att du inte har föräldrar som tror att om dom upprepar samma sak 100 gånger så ska omvärlden förstå vilken tillgång till världen dom skapat.
As har ofta ett intresse som det blir experter på. T ex att spela dataspel. Kunna hela svenska akademins ordlista innantill. Historia. Rabbla alla kungar i rätt tronföljd. Men sen tar det stopp. Resten fungerar inte. Samspel är inlärt och de kan inte lösa av andra människor. Tillbakadragna, svårt att umgås med andra människor, isolerar sig eftersom ju äldre dom blir desto tydligare blir deras handikapp. De sistnämnda stämmer ju väl in på gm när hans vänner beskriver honom.

Förstår att han sökt hjälp hos psykiatrin. Slutade skolan men sen då ? Killen som dödade den 13- åriga flickan i Täby fungerade ju också relativt bra under sina skolår. Förr eller senare rinner bägaren över.

Men gm har väll blivit lurad av sina föräldrar om vilken stor tillgång han är och sen landar han brutalt i verkligheten och inser att han inte passar in. Klart man behöver psykvård då. Gm specialintresse kanske var kvistar och pinnar.
Citera
2015-09-11, 23:08
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Han grundar väl det på tidigare erfarenheter av likasinnade. Anders Eklund var också en öppen bok när han väl åkte fast.
Nej, det var han inte. AE erkände bara det som kunde bevisas. T.ex. sa han inget om Pernilla Hellgren eller var Englas kropp fanns.

Tror att GWs uttalande bygger på att denna GM är en aspie. Tydligen har de svårt för att ljuga.
Citera
2015-09-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjabaa
Enligt säkra källor hittades tjejen naken (varpå man misstänker våldtäkt) även pinne/gren i halsen. Otroligt tragiskt.

Jag nämnde detta tidigare idag och har vetat om det rätt mycket tidigare. Kollade med personen som först berättade det för mig och tydligen så är det BOs familj som själva sagt det till deras nära och bekanta. Källan är extremt säker på sin sak.

Grenar och kvistar i öronen, ner i halsen och underlivet. Det är vad jag fick höra också.
Citera
2015-09-11, 23:12
Medlem
man får rätta till det och skriva i själv i sökrutan för för det ska funka..skriv i punkterna med
Citera
2015-09-11, 23:13
Medlem
När en person med invandrarursprung mördar: "haha visste det jävla blatte hahahah mena idiot låg inteligent apa". När en etnisk svensk mördar: "Något har gått fel inom psykiatrin. Han måste ha mått dåligt, haft sömnproblem osv. Alla kan leva sig in i hur det är att vara ensam och kåt."

Det handlar, som i typ alla mordfall, om en djupt störd människa som ska sitta bakom lås och bom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in