2015-08-01, 02:32
Medlem
Senaste halvåret har jag märkt att browsern (Firefox) helt självmant scrollar upp eller ned ett tiotal rader, då man Alt-Tab:ar in på den (och den har legat i bakgrunden). Lite som den tror den är smart och gör mig en tjänst. Men fan i helvete heller... Reulterar oftast i att skiten AI-scollar precis då man klickar, och man träffar fel länk.. Så jävla less på skiten.

Någon annan som märkt detta? Är det kanske ett JavaScript-skit? Har aldrig varit med om det tidigare, och det startade för typ 6-12 månader sedan. Har upplevt det på flertal sidor.

HAHA, inträffade även precis nu med IE då jag klickade på editera-knappen och skulle fixa några stavfel i denna post..

Går det stänga av?
Senast redigerad av Kemiske-Allan 2015-08-01 kl. 02:38.
Citera
2015-08-01, 16:24
Medlem
x12s avatar
Jag har aldrig sett detta uppträdande i varesig firefox, ie eller opera. Det lutar mer åt att det är nån inställning i datorn som är lite underlig, eller kan det vara så att du släpper alt-knappen och håller kvar tab i läsaren? för isåfall bläddrar den neråt bland länkarna och det är nog lika i alla läsare. Borde gå att åtgärda via kontrollpanelen, tangentbord eller nåt specialprogram om det är nåt som hör till ev. "gaming"-tangentbord och dess inställningar. Det är knappast webläsaren eller script som orsakar detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in