2005-10-20, 21:59
Medlem
Effedrin+Koffein+Aspirin 50mg/500mg/½tab

Tänkte köra så varje morgon, sedan ta en 45-60mins promenad till det. Är det något jag ska tänka på? Detta är min första deffkur/kur allmänt.

Finns det något jag ska tänka på, dricka mycket vatten?
Hur länge tycker ni jag ska gå på detta, 1 månad, 2 månader?
Kommer jag må som en överkörd igelkott efter kuren?
Ska jag dela upp den? Ta 25mg effe per gång 2 ggr/dag?

Tacksam för svar.
Citera
2005-10-20, 22:05
Medlem
oxidates avatar
Har du deffat någon gång förut?
Citera
2005-10-20, 22:06
Medlem
Framgår väl i mitt meddelande?
Har inte gått en kur förut nej. Har försökt vanligt men misslyckats.
Citera
2005-10-20, 22:13
Medlem
oxidates avatar
Vadå inte kur? Jag frågade om du hade deffat, inte om du hade kurat. Det här är för övrigt inte ens någon kur, jag ser lite fettförbrännande preparat med i bilden.

Men min poäng var att om du inte kunde deffa utan efedrin och koffein tycker jag att du först och främst ska lära dig att deffa med det. Är det verkligen rimligt att vända sig till preparat bara för att man misslyckas med sin deff? Gör du så när du styrketränar också? Klarar du inte att öka rent kommer du inte att öka särskilt mycket på steroider heller, samma sak gäller för deff.
Citera
2005-10-20, 22:19
Medlem
Inte för jag frågade efter din åsikt alt. påhopp. Men visst.
Citera
2005-10-20, 22:28
Medlem
oxidates avatar
Du frågade visst efter min åsikt, och mitt påhopp. Men alltså, vad är grejen? Vad är det du vill veta? Du har misslyckats med att deffa utan E/C/A och nu vill du veta om E/C/A är bra? Ja, jag kan säga så mycket att det inte kommer att göra underverk. Det finns nämligen bara ett sätt att gå ner i vikt min gode Herre, och det är genom att förbruka mer kalorier än du stoppar i munnen. Klarar du av att göra det kommer du att gå ner i vikt, men om du inte klarar av det kommer inte några piller i världen att hjälpa dig.

Ville du ha en kram eller vägledning från en som har gjort allt det du har gjort, gått i dina skor, misslyckats för att till slut lyckas? Jag har deffat ner 16kg utan att använda mig av några preparat överhuvudtaget. Nu har jag en bulk-period framför mig, men deffen som kommer därefter ska endast vara på 6 veckor med testosteron, trenbolon och winstrol - inget jävla E/C/A. Sånt skit gillar jag inte. Det är för mycket tjackis för min del. Fast grejen är ju att deffa är hur jävla lätt som helst, bara man har koll på kosten och träningen. Har du inte det kommer det att gå som det gick för dig, oavsett vad du stoppar i munnen eller skjuter in i musklerna.
Citera
2005-10-20, 22:37
Medlem
Grattis till att du har en bra självhållning och lyckas själv då. Anledningen är att jag behöver torska ett par kilo snabbt, och då har jag hört att detta är ett bra sätt, dessutom är det billigt. Jag klarar av att hålla kost och motionera men det går för långsamt, det är det som är saken min unga herre.
Citera
2005-10-20, 22:43
Medlem
oxidates avatar
Tack, söt du é. Men du kan ju losa kilona nästan lika snabbt utan E/C/A, fast absolut, efedrin och koffein fungerar ju självklart.

Vad för diet tänkte du köra då? Får jag rekommendera en fett bra diet som kallas för The Velocity Diet? Den är skitenkel och riktigt jävla bra. Den passar oss som inte pallar deffa i fem hundra år, men som ändå vill gå ner i vikt snabbt och som förlitar sig på att få tillbaka de pyttelite muskler man tappar under deffen efteråt med hjälp av muskelminnet.

Här har du en länk till den: http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=546491
Citera
2005-10-21, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tristram
Inte för jag frågade efter din åsikt alt. påhopp. Men visst.

Det var inget påhopp, lyssna på oxidate han försöker hjälpa dig.
Du verkar ju inte ha full koll, och kanske därför du misslyckats!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in