2020-07-01, 22:11
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAARP
Nu ser det lite konstigt ut med snedstreck genom nollor t.ex.
Jag fick bort snedstrecken i nollorna genom att ndra "Med fast bredd" frn teckensnittet Consolas till Arial. Vlj och vraka till du hittar ett teckensnitt du r njd med.

Jag har aldrig sett fenomenet p ngon annan sida n SVT Text.
Citera
2020-12-28, 09:43
Medlem
Hej!

Har anteckningsfunktionen ur Edge tagits bort? Jag anvnde den nr Edge kom, men nu hittar jag inte funktionen lngre? Har v. 87.0.664.66

Frut fanns en penna uppe i verktygsfltet, men den finns inte lngre.

Mvh,

grishals
Citera
2020-12-28, 10:00
Medlem
Kumabjorns avatar
Microsoft har sagt att det r tillflligt och att funktionen terkommer i nsta strre uppgradering.
Citera
2020-12-28, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kumabjorn
Microsoft har sagt att det r tillflligt och att funktionen terkommer i nsta strre uppgradering.

Aha, ok. Har du nn aning om nr det kan tnkas bli?
Citera
2020-12-28, 11:03
Medlem
Kumabjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grishals
Aha, ok. Har du nn aning om nr det kan tnkas bli?

Vill minnas att de sagt sig ha slutet av februari som deadline, men i Coronatider r det nog mer oskert. En hel del av kodningen ligger p entreprenad i Indien. Har de drabbats kan det skert drja till sommaren, eller nnu lngre.
Citera
2021-02-22, 08:58
Medlem
carminaburanas avatar
Vad r frdelarna jmte mot att kra chrome? Tar den mindre i minne?
Citera
2021-02-22, 10:33
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Vad r frdelarna jmte mot att kra chrome? Tar den mindre i minne?
Mindre minne, anti-tracking, stngt av en massa "ondiga" funktioner s antagligen skrare. Du slipper att judiska Google fr all din data.

Nackdelarna: Microsoft fr din data istllet, du r fortfarande bunden till Chromiums monopol, aviseringar funkar inte p Facebook, Application Guard (som jag skriver i just nu) r den mest bombskra webblsaren du kan ha i Windows 10 och den funkar bara i Windows 10 Pro eller Education.

Sjlv kr jag Application Guard fr shady sidor och Firefox i Sandboxie-Plus fr allt annat.
Citera
2021-02-23, 12:05
Medlem
brianmolkos avatar
Finns det ngonstans man kan lada ned bilderna som dyker upp i bakgrund i sidan ny flik ?
Citera
2022-02-08, 23:06
Medlem
GormDenGamles avatar
Efter att ha anvnt Safari och Brave en god stund nu, har jag gtt ver till Edge igen. Men vad i helvete har hnt?
"Snabblnkar" gr inte att f bort. Och s fort man stnger ned och ppnar igen, finns de dr fullt synliga. Det hade varit okej om Microsoft inte la till lnkar till sidor som jag redan har tagit bort. Idioti!
Och nyheterna fr jag inte bort.
Citera
2022-02-09, 00:28
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Efter att ha anvnt Safari och Brave en god stund nu, har jag gtt ver till Edge igen. Men vad i helvete har hnt?
"Snabblnkar" gr inte att f bort. Och s fort man stnger ned och ppnar igen, finns de dr fullt synliga. Det hade varit okej om Microsoft inte la till lnkar till sidor som jag redan har tagit bort. Idioti!

Och synkar inte med telefonen. Fr bara upp felmeddelande. Vad har hnt!??
Citera
2022-02-10, 20:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Kan du ta en skrmdump?

Jag har flikar, under det adressfltet, till hger om det mina addons och lite menyer. Nedanfr det s har jag favoritfltet och i vrigt r min browser ren.
Citera
2022-02-10, 20:40
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Kan du ta en skrmdump?

Jag har flikar, under det adressfltet, till hger om det mina addons och lite menyer. Nedanfr det s har jag favoritfltet och i vrigt r min browser ren.

Jag har ftt fixat det nu. Men tack likvl, BigFat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in